Wit weefsel in urine

Laatste dagen zie ik regelmatig wit weefsel in de plas van Fabienne.
Is dit onschuldig?

Ik ga voor de zekerheid vanmiddag even naar de HA omdat ze klaagt over pijn bij plassen … hoop zo dat het niet weer een blaasontsteking is?!

Door de waterpokken heeft ze veel bultjes in d’r lies en, billen en vlakbij vagina … ik smeer wat af, zinkolie voor het rode gedeelte … elke dag schoonspoelen en ze blijft pijn houden!

Op een bepaald moment weet ik het ook niet meer en denk ik dus weer aan blaasontsteking of een schimmel …

Ik weet niet beter of vlokjes in urine kunnen o.a. duiden op een nierbekken-ontsteking. Er mag wel ietsje eiwit in de urine zitten, maar normaal gezien zijn eiwitten te groot om door de filters van de nieren te komen.

De filters houden de eiwitten blijkbaar niet goed genoeg tegen, dus zou het kunnen zijn dat er sprake is van een vorm van nierschade.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 08 May 2012 12:31:06

Dit lijkt meer op draderig weefsel en niet op vlokjes, die ogen denk ik niet langwerpig maar als hagelslag vlokken. Het is weefsel wat ik zelf ook weleens heb als ik bv ongesteld moet worden. Maar dat lijkt me geen isseu voor een bijna 4 jarige

Kunnen het geen resten zijn van het waterpokkenspul wat je bij haar liezen smeert?

Groetekes, Sje

Nee, dit is voor mij wel herkenbaar weefsel wat van binnen uit komt. Ze heeft/had dit voordat er waterpokken bij kwamen.

Ik ga het straks even aan de HA vragen … wie van de 6 zal ik nu weer krijgen!

Het potje urine staat klaar, met weefsel deze keer …

Nou ben benieuwd met wat voor smoesje je nu weer naar huis gestuurd wordt!

Groetekes, Sje

En?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Zie hier:
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=25002

Groetekes, Sje

Bedankt!

Pffff…wat een sneu en eindeloos verhaal meid. Ik hoop dat er nu ein-de-lijk een keer duidelijkheid komt. Dit kan toch niet zo doorgaan!!!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

quote:
Zie hier: http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=25002

Groetekes, Sje

Groetekes, Sje