ik zit op de 1500 berichtjes ,en astrid volgd me hihihiihihih die heeft er al veel in gehaald ,die gaat straks op kop hihihiihihih ahahahhahaha lol, concurent komt er aan hoor bieb astrid
groetjes marielle mama van tanja
ik zit op de 1500 berichtjes ,en astrid volgd me hihihiihihih die heeft er al veel in gehaald ,die gaat straks op kop hihihiihihih ahahahhahaha lol, concurent komt er aan hoor bieb astrid
ohoh, wat een strijd
Dames, het gaat om de inhoud hoor
Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)
Hihi, dat zeg ik zo vaak maar ja…toch blijf je dit soort opmerkingen af en toe lezen, hahaha!!!
(het zit ze toch niet echt lekker ofzo
)
Groetjes, mamma van Stephan
Gewijzigd door - Bieb op 04 Feb 2005 15:22:40
gewoon lol toch .moet je ruim zien . dag niet gelachen is een dag niet geleeft toch??.vond het gewoon grapig om te zien .
Tja, dat mot ik nog zien te halen 1500 berichten. Maarre als het maar gezellie is en lachen is inderdaad gezond.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Whahahaha lig in een deuk hierro. Ben echt niet bezig met een inhaalrace. hihihi want dan zou er nog meer van die onzin uitkomen whahahaha
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Kijk, kijk, kijk!!!
Eén berichtje met alleen maar “ahummmmmm” Hahahaha!!!
(sorry hoor, wordt er beetje melig van )
Groetjes, mamma van Stephan
Ja zo kan ik ook aan 1500 berichtjes komen.
quote:
Ahummmmmmmmmmmm (hihihi)
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Kan ook alleen puntjes zetten hoor !.. bv. ( hoezo ik word er ook een beetje melig van ?)
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Ik heb het een tijd terug niet voor niets opgegeven op Astrid bij te houden. Zie nu ons verschil!
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)