Wisten jullie dit al?

dat het nederlands elftal gaat winnen}grapje

oranje groetjes van marielle

Hahaha!
Jemig zeg, ik denk: nou komt het!!
Gaat het over VOETBAL Hahahaha!!!
Nee hoor, ik help jullie mee hopen dat ze winnen.
Maarre…dan moeten ze wel een keer goed spelen hè! (je ziet het al: een échte voetbal-fan hier, ahum Ben alleen wel zo Nederlands om te hopen dat ze winnen. Gewoon omdat het Nederland is. Erg hè??? )

Nou, ik merk het wel vanavond.
Heb tot nu toe nog geen gejuich gehoord bij de buren.

Groetjes, mamma van Stephan

P.S.
Over voetbal gesproken: bij Stephan op school had de juf (fanatiek voetbalsupporter) een oranje spuitbus meegenomen om in hun haren te spuiten, als ze dat wilden natuurlijk!
Veel kids vonden dat leuk maar Stephan’s reactie was: "Neeeeeeeeeeee toch??!! Niet oranje inne haren"
Zo van: mens, hoe bedénk je het! Hahahahaha!!!
Heb weinig hoop op een voetbalcarriere voor dit manneke (geeft nie ).

Gewijzigd door - Bieb op 15 Jun 2004 21:29:24

hahahahahahaha stephan heeft groot gelijkt,
het is weer bagger, het lijkt negers naar .
de buren hier naast tuuteren ze voor niks een mmmmmm gehoor ,maar gelukkig tanja slaapt wel door anders hebben ze een probleem .maar de buurman kwam vanavond al zeggen dat het luiddruchtig zo worden .nou dan hoop ik maar dat ze verliesen hihihihihihihihihihihihinee hoor grapje .maar ze moeten er wel wat aan doe

oranje groetjes marielle

Oké, ik zag net dat ze op de valreep toch nog gescoord hebben en dat het dus 1-1 is geworden.
Typisch iets voor Nederland, haha!
Nou ja, gelukkig niet verloren in ieder geval.

nee dit is wel goed beter als dat 1 nul voor d op naar de volgende ronde de tjec

oranje groetjes marielle

ps we blijven geloven in het nederlands elftal we laten de leeuw niet in zijn hempie staan

jaja 2-1 hopelijk wordt het meer voor nederland hup holland laat de leeuw niet in zijn hempie staan aanvallen
oranje groetjes marielle

Haha! Ik zat er al op te wachten dat deze topic weer geopend zou worden

Maarre…voor zover ik weet is het inmiddels 2-2
Tsja, ik kijk niet en het interesseert me ook niet maar ik wil nog steeds wel dat nederland wint, hahahaha!! Lekkere motivatie hè?

wat jammer vanavond die schijtsrechter was niet aardig ,V]het is een bokepoot.nou woensdag beter we staan achter oranje .

oranje groetjes marielle

Oei oei, verloren met 3-2 !
Maar we mogen dus nog meedoen begrijp ik?

nou dat is nog even de vrraag hoor bieb ze moeten zo wie zo nog een wedstrijd spelen. maar als duitsland tegen tjechie gelijk speelt en ned wint dan kunnen ze doorgaan naar de tweede ronde. tjechie is al geplaatst. die gaat waarschijnlijk tegen duitsland met haar b elftal spelen om het a elftal te sparen voor de tweede ronde. duitsland zal dus gaan winnen en dan is het voor nederland voorbij ik hoop het natuurlijk niet maar ik denk dat het zo zal gaan.

maureenmaureen

Ja, zoiets begreep ik al. Mijn vader mailde namelijk (die zitten nog in Amerika) en die zei dat als Tsjechie verliest van Duitsland, dat dan die beide landen doorgaan.
En dat de kans zowiezo wel groot is dat Nederland eruit ligt straks (als ik, als “leek” het tenminste goed begrepen heb, haha!).

Wel jammer.

Gewijzigd door - Bieb op 20 Jun 2004 10:08:31

nederland MOET winnen van polen, en duistsland MOET verliezen van de Tsjechie… dan gaat nederland door, alles word tegelijk woensdag gespeeld…

Triee

Liefs Tries

Heeeee, da’s duidelijke taal!
Benieuwd of het ook zo gebeurd woensdag!

nou triesje polen zit niet in deze poule hoor

Nederland moet tegen Letland en moet winnen en dan moet Duitsland verliezen van Tsjechië en dan zit Nederland goed maar ik heb er een hard hoofd in

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Oké, Biebje schakeld weer ff om Nederland moet dus van Letland winnen.
Ik zal duimen!
Enne…dat Duitsland dan maar ff verliest van Tsjechië.

yes ze hebben het weer geflikt ,we zijn door naar de kwartfinale .het was een super wedstrijd op naar de zweden ihihihihihihihihihihih duitsland heb verloren we zullen afwachten zaterdag de zweden zijn best sterk .maar onze jongens toch ook

oranje groetjes van marielle

Echt gaaf dat het toch gelukt is hoor!
Ik hoop dat ze een lekker (extra!) portie zelfvertrouwen erbij hebben gekregen door die 3-0 van gisteren en dat ze zaterdag weer winnen!
Ik zal in ieder geval duimen!

ja zekker elly we rekenen er wel op hihihihiihihihihihi

oranje groetjes marielle

ik kan zaterdagavond niet kijken moet werken maar denk wel dat we watmee krijgen ervan en een scherm op het plein.

groetjes ingrid

lalalalalalalalalalalalalalalala
yes we zijn door naar de volgende ronden onze jongens hebben het weer geflikt

oranje groetjes marielle