Bij Avent adviseren ze om na een maand over te gaan op speen twee bij flesvoeding. Maar Iris drinkt uit speen 1 heel erg goed. Heel beheerst. Is het dan verstandig om te wisselen. En als je wisselt wat is daar dan de reden van…
Het gaat nu zo goed, dus vind het lastig om zomaar om te wisselen…
Wisselen speen
Gewoon doorgaan met de speen hoor. Sanne heeft tot 3 maand speen 1 gehad. Ging prima. Weet niet wat de reden is, maar zolang Iris goed drinkt is er niets aan de hand. Je kunt het wel proberen om speen 2 te gebruiken. Als ze nu veel morst dan kan ze die snelheid gewoon niet aan. Dus dan gewoon zo laten. Lijkt mij.
Groetjes Carolien

Ik denk ook, als het goed is zo, dan gewoon laten. Je kan het wel eens proberen maar gaat het dan te vlot kun je weer terug naar speen 1. Het is uiteindelijk wel de bedoeling dat ze leren om te gaan met grotere slokjes daar ze strakjes moet gaan leren eten en drinken uit een beker, als je tot dan toe alleen maar speen 1 hebt gehad is dat lastig. Hahahaha maar zover is je kleine nog lang niet. Meestal ga je jezelf wel afvragen of ze niet een groter speentje moeten hebben. Onrustig omdat het niet snel genoeg gaat tijdens het drinken bv.
Al met al, probeer het eens, maar gaat het te snel voor dr, dan gewoon nog even lekker speen 1 gebruiken.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ik zou ook gewoon nog speen 1 geven als dat zonder problemen gaat…
en idd is af en toe speen twee geven en kijken of dat gaat…
Levy heeft nog steeds speen 2 en gaat goed?
Toen levy een paar mnd was kreeg hij zijn melk niet op en ben toen overgegaan op speen 2 wel een paar keer verslikken, maar na een paar dagen ging het goed.
sóchtend krijg levy een pap fles en dan geef ik wel een andere speen anders krijg hij het er niet uit…
Dus ik zou het gewoon eens uitproberen
Groetjes Manon

Twan heeft zelfs tot 4.5 maand speen 1 gehad. Als Iris hier prettig mee drinkt gewoon zo laten zou ik zeggen.
Inmiddels gistermiddag speen 2 geprobeerd. Ging eigenlijk best goed. Gisteravond ging het eerste deel van de fles goed, toen heb ik speen 1 er maar weer op gezet. Het ging met iets te gulzig. Vanochtend weer met speen 2…
Het gaat best goed dus!
Bedankt voor de adviezen!
het mooiste dat je kan worden ben jezelf!