Wipstoel met trilfunctie

Wij hebben voor Jessey een wipstoel met trilfunctie gekregen van mijn ouders. Het is er een van Mac Laren, en ik vind hem heel mooi, ook omdat hij heel groot is, en zelfs Joey er nog wel eens in ligt zijn fles te drinken voor het slapen gaan.

Maar die trilfunctie… Wat heeft dat nou voor nut? Beide kinderen vinden er helemaal niks aan, Jessey gaat huilen, en Joey probeert met angstige ogen snel die stoel weer uit te klimmen! haha!
Heeft iemand er ervaring mee? Ben benieuwd of er uberhaupt kinderen zijn die het fijn vinden… Hoe lang mogen ze eigenlijk ‘‘trillen’’ in zo’n stoel?

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ha ha ha een massagestoel voor baby’s. Ik heb er geen ervaring meer maar ik snap hem inderdaad ook niet

Groetjes,

Michèle

geen idee! Hoe kom je erop om er een trilfunctie op te zetten? Schommelen, oke, maar trillen? daar is toch niks natuurlijks aan voor een baby?

Ik zou het niet weten…

liefs

Hey
ik heb ook ooit zo eentje bij de speelgoedwinkel gekocht.
Met een boog erover met 3 speeltjes, en die vindt Sarah heel leuk.
De stoel zelf is ook erg fijn, een soort van hangmat, ze vindt het fijn zitten.
Maar die trilfunctie, dat boeit haar niet. Aan of uit, ze doet niets anders.
Bij Sex and The City was het toch een keer zo’n succes??
Hier niet hoor.
Groetjes, Boukje

[img]http://lb1f.lilypie.com/pcgGp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Wij hadden voor Bo ook een wipstoel met trilfunctie van de fisher price. HEt idee achter de tril functie, is dat het de trillingen van een auto na bootst, en aangezien kinderen/baby’s in de auto meestal snel in slaap vallen, zou deze trilfunctie dat effect ook moeten hebben. Rustgevend dus…persoonlijk maakte bo het niks uit, met of zonder tril functie. Het beoogde effect had het in ieder geval niet hier!!!

liefs woezel

Op het kdv bij ons hebben we er ook twee met trilfunctie.