Ik ben de mama van Kyara, een heerlijk blij meisje van 10,5 maanden. Zij wordt 's morgens wakker tussen 7 en 8 uur, een heerlijk uur. Nu hoorde ik een mama die tegen het winteruur op zag omdat haar zoontje zich niet aanpaste. Hij bleef wakker worden om 7uur, winteruur dus 6 uur. Nu wilde ik graag ervaringen horen van jullie. Alvast hartelijk dank.
Winteruur
Ik zou er vooraf niet teveel over nadenken. Elk kind reageert daar anders op. Onze meiden hebben er nooit last van gehad.
Het is 26 oktober pas zover dat de klok achteruit gaat. Zonde van je energie om je daar nu al druk over te maken.
Groetekes, Sje
Ja daarom, Job heeft er bijna geen last van gehad.
Bij elk kind is het anders.
Liefs Maaike
ieder kind is er anders in
zal me er niet druk over maken hoor
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
o nee niet druk over maken elk kind is anders.
Lieke heeft er helemaal geen hinder van gehad. slaapt gewoon en uur langer of korter.
gr gytha

Nee wij hebben daar ook nooit geen last van gehad.
Je kindje gaat dan toch ook een uur later naar bed ?
Of hoe zit dat ook alweer ?
Maar in ieder geval denk ik net als de andere meiden,
en zou ik me daar niet nu al druk over maken.
Groetjes van Miranda
Hoi,
Onze dochter heeft er tot nu toe geen last van gehad. Wat wij wel hebben gedaan is haar een halfuurtje later op bed gelegd de avond van te voren en haar voor de rest gewoon op het ritme aangehouden dat voor haar gelde.
groetjes
lon106
Wij hebben steeds zo veel mogelijk de nieuwe tijd aangehouden, dus alle rituelen met de nieuwe tijd mee en dat is altijd prima gegaan. Inderdaad zijn alle kindjes anders en kun je niet van te voren zeggen hoe het zal gaan. Persoonlijk denk ik hoe ingewikkelder dat jij erover doet, hoe ingewikkeld je kleintje erover zal doen. Dus maak je gewoon geen zorgen !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ik maak me eigenlijk ook niet echt zorgen, ik wilde gewoon graag weten hoe het op andere plaatsen ging. Hartelijk bedankt voor jullie reacties. Het is wel leuk om te lezen dat hier de meeste reacties positief verlopen zijn.