Wintertijd!

Joepie, van het weekend is het wintertijd en dan mogen we een uurtje langer in bed blijven. Tenminste, degenen zonder vroege spookjes. M wordt meestal pas wakker van Jof mij, dus dat zijn schappelijke tijden, maar J komt er elke dag eerder uit. Vandaag was het nog voor zessen! In wintertijd is dat voor vijfen! Gaaap, en we hebben zaterdagavond ook nog een feestje, dus ik heb (link he) mijn moeder al gecharterd als oppas. Ben benieuwd hoe dat gaat, want de laatste keer dat de kids uit logeren gingen hield M tot 23.00 uur een pyamaparty totdat ik hem noodgedwongen kwam ophalen…

Gewijzigd door - SeeSeeEm op 22 Jul 2007 22:25:05

Evianne is gelukkig niet zon hele vroege vogel. 7.30/ 8.00u. Hahaha is voor ons vroeg zat want we zijn gewend savonds te werken en daardoor s`ochtends te slapen. Maar ja ben benieuwd hoe het met het 2e ukkie zal gaan, of we er dan ook zo goed vanaf komen. Maar de winterklok zal wel een beetje meevallen aangezien we de meeting hebben zal ze wel lekker moe zijn en vast wel een beetje langer slapen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

ik hoop dat marco gewoon doorslaapt in het weekend is hij meestal rond 9 uur wakker dus ben benieuwd nu

Negen uur, mmm, heerlijk, zullen we eens een weekendje ruilen? Wij Marco en jullie J?

Gewijzigd door - SeeSeeEm op 22 Jul 2007 22:25:28

marco heeft het ook gehad om 6.00 wakker zijn en niet verder wou slapen maar dat is nu voorbij.

Nou, J was bij oma er al om half zes nieuwe tijd uit, dus we waren maar wat blij dat die uit logeren was, want wij lagen er zelf pas om 02.00 uur in. M (wilde weer niet bij oma slapen!)hebben we (tussen het etentje en het feestje door) thuis in bed gelegd met de bebetel naar mijn moeder doorgeschakeld en die heeft lekker doorgeslapen tot kwart voor negen nieuwe tijd. Heerlijk uitgeslapen dus!

Gewijzigd door - SeeSeeEm op 22 Jul 2007 22:25:49

hoe ver woont je moeder van jou vandaan dan carola en wat is een bebetel?

groetjes Kim, mama van

en

denk babyfoon hihihihihihih

groetjes marielle mama van tanja

marco heeft geslapen tot 9 uur vanmorgen.
dus ook lekker uitgeslapen.

Bebetel is een babyfoon idee alleen dan via de telefoonlijn. Als er meerdere harde geluiden achter elkaar zijn (dus niet eenmalig als een motor voorbij rijdt, ofzo) dan belt ie naar een door jouw ingeprogrammeerd nummer, meestal mijn mobieltje, maar dit keer dus mijn moeder. Erg handig als je even boodschappen wilt doen en (vooral toen ie als baby nog zo jong en onvoorspelbaar was) je niet weet of het even snel kan. Dan kan ik altijd haast maken of zelfs mijn boodschappen/biebboeken laten voor wat het is en naar huis haasten.

Mijn moeder woont op 3 autominuutjes van mijn huis. M heeft 2x gebeld, maar beide keren kwam het door kuchen. Toen vrienden van ons trouwden, ging de bebetel trouwens af door harde hagel op het dakraam.

Marco, slaapkoppie! Maar wel lekker voor je papa en mama, hoor.

Gewijzigd door - SeeSeeEm op 22 Jul 2007 22:26:17

was hier vanmorgen heerlijk half 6 uitslapen geen spraken van dus! pfffff heledag moe en gezeur hopelijk zijn ze er snel aan gewend

Liefs Tries