Winterslaapzak is gigantisch groot

Ooooo JIJ hebt 'm wel! Vandaag eens kijken in een andere stad! En Eva ligt ook altijd omgekeerd in bed, dus ik durf alleen een deken ook nog niet. Gisteren sliep ze zelfs met haar billetjes de lucht in, half op haar knietjes!

Wij gaan winkelen vandaag en hier krijgt de hippe madam ook haar poncho aan! Staat leuk he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ik heb rico ook in een winterslaapzak liggen zonder mouwen dan. en adn wel een pyjama aan.
ook dat ding is loei groot en als ik hem helemaal uitgestrekt in zijn bed leg dan is die slaapzak bijna net zo lang als het bedje zelf hahaha. had m bij de hema gehaald zo’n grijze met genaaide vierkantjes ofzoiets erin. hij vind m ook heerlijk!
ik vraag me af hoelang hij nog in dat baby bedje kan liggen.
vanaf wanneer moetj e eigenlijke en groter bedje kopen?

Ja Rainbow ik heb altijd joden geluk, kan er ook niks aan doen.

Wat voor poncho heeft eef?? Ook van de C&A, ik noem morgan dan altijd mijn peruaanse lama want er zit zi’n lief capuchonnejte aan

@ Inge ik geloof met zo’n 2 jaar dat ze een ander bedje krijgen Inge. Maar sommige eerder en andere later. Ligt er ook weer aan of ze er al aan toe zijn.

Groetjes,

Michèle

oke michele, maar wat nou als ze met hun anderhalf al niet meer in hun bed passen? hahaha
en trouwens, volgens mij groeien ze op den duur rond de leeftijd van 1 toch veel minder snel, dat merk ik nu al wel hij blijft echt rond de 79 cm hangen

Ja dan heb je denk ik weinig keuze alleen zou ik er dan wel een hekje voor zetten.

Hmm ruilen. Morgan is denk nu zo’n 80 cm en volgens mij staat er weer een groeispurt voor de deur.

Groetjes,

Michèle

quote:
@M. Zou ik wel willen doen alleen een dekentje maar ik heb er 1 die door der hele bed wandeld en dus prompt met der hoofd onder de dekens zou liggen en der voeten op der hoofdeind dus we laten het lekker zo nog

Groetjes,

Michèle

Dat dachten wij ook, maar in de praktijk viel dat nou juist reuze mee.
Misschien gewoon een keer uitproberen en goed in de gaten houden.

M.

ha ha ha ik heb nu al een nieuwe slaapzak

Groetjes,

Michèle

even serieus michele
heb jij nou een slaapzak of een deken?
wanneer gaan jullie dekentjes gebruiken? ik heb het in het begin gedaan en toen kreeg hij een slaapzak en dekentje en toen alleen slaapzak (was vanwege dat inbaker verhaal)

Ik gebruik alleen een slaapzak. Nu een tussendikte met de mouwen eraan en van de winter een dikke voor de winter. Morgan is te bewegelijk voor een deken.

Groetjes,

Michèle

ja hier ook zo 1, die trapt nu al de dekens van zich af als ik m langs me in bed leg en m gewoon wat warm wil houden als het koud is daar (ivm laatste flesje)
haha dan heeft ie al zoiets van; weg ermee!

Hier bij de hema waren ze ook al allemaal verkocht (er waren nog wel roze, maar vond dat toch niet echt een succes voor mijn stoere kerel, haha). Dus heb net online gelijk 4 gekocht: eentje voor bij opa en oma, eentje voor het kdv en twee voor thuis. Lang leve het internet!

En hier ook geen dekentje hoor, alleen een slaapzak met daaronder pyjama. Een dekentje heeft niet veel nut als 'ie alle kanten op getrapt wordt lijkt me…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha nee dat heeft idd geen nut Mriek. maar ja op den duur gaan ze net als wij toch ook gewoon onder een dekbedje slapen? of duurt dat nog een jaar of 4

Haha, lijkt me dat ze dat tzt wel gaan doen ja. Ik denk dat als Erik straks naar een groter bedje gaat, dat we het dan maar eens gaan proberen. Tot die tijd nog maar lekker in z’n slaapzakje.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha ja das waar Mriek. Dan is het net heel makkelijk. Ik had voor op het kdv al een nieuwe gekocht bij H&M, was ook maar 9 euro

Groetjes,

Michèle

quote:
Wat voor poncho heeft eef?? Ook van de C&A, ik noem morgan dan altijd mijn peruaanse lama want er zit zi'n lief capuchonnejte aan

Aaaaah, dat lijkt me een heel lief ponchootje van Morgan! Die van mij is niet van de C&A, maar merkloos. Ik heb 'm gekocht op Marktplaats en er zit ook een bijpassend mutsje bij. Hij is donkerbruin gehaakt met een grote rose bloem erop en rose touwtjes. En de muts heeft ook een rose bloem. Megaleuk en niet duur! Maar Eva liet de muts niet lang op, helaas! Als ze die op heeft, is ze echt een mooie meid joh!

Ik wilde ook al even gaan shoppen via Hema.nl, want we waren in Arnhem vandaag en we hebben de Hema helemaal overgeslagen! Ik heb er ook nog eentje nodig voor bij het kdv en dan 2 voor thuis eigenlijk wel…Die dingen zijn superhandig, leuk en spotgoedkoop. Al vind ik 30,- dan opeens weer veel, zeker omdat het steeds hier 30,- is, daar 12,50 en daar weer 25,-. Vandaag alleen al 10,- kwijt om te parkeren! Het geld vliegt er altijd sneller uit dan het erin komt! Je moet er toch weer een maand voor werken en als je niet uitkijkt is het zo op. Helaas!

Tim slaapt ook nog heerlijk in zijn trappelzak. Hij is veel te beweeglijk in bed, dus zie niet in waarom ik het zonder moet proberen. Dat komt nog wel.

Lees dat jullie allemaal trappelzakken voor het kdv kopen. Wij hoeven die niet zelf te kopen, die hebben ze daar gewoon.

Ik ben ook naar de Hema geweest voor de trappelzakken, maar in Tim zijn maat ook alleen nog maar de roze. Heb altijd het idee dat ze van meisjesdingen veel meer inslaan dan van jongens dingen. Haha misschien heb ik het mis hoor, maar grijp wel snel mis met dit soort dingen. Ik moet dus nog even verder kijken voor een winter trappelzak.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

@ Rainbow. Morgan wil ook niks op der hoofd. Dat wordt wat met staartjes straks. Ik heb het idee dat ik een kind heb dat altijd der haar los heeft

Enne over dat vliegen van geld. Ik ben nu aan het bijhouden wat we nu eigenlijk uitgeven want we waren wel heel schandalig bezig zeg maar. Dus ik ga het even bijhouden nu om te zien wat een onzin we allemaal kopen. Ik zou ook eigenlijk niks voor Morgan kopen deze maand. Maar gelukkig heb ik wel een vent die snapt dat het onzin is om een slaapzak van 19 euro te laten hangen als ie nu 12 is en je hem toch nodig hebt. Maar het schattige gebreide jurkje en de spijkerrok mocht ik echt niet meenemen en hij is heel streng dan.

@Sandra. dat idee heb ik nou altijd met de jongensspullen

Groetjes,

Michèle

quote:
haha nee dat heeft idd geen nut Mriek. maar ja op den duur gaan ze net als wij toch ook gewoon onder een dekbedje slapen? of duurt dat nog een jaar of 4

Zoals ik al zei: Hylke slaapt al een poosje niet meer in een slaapzak,
maar onder een laken/deken.
Natuurlijk trapt hij m wel regelmatig af, maar als wij naar bed
gaan stoppen we hem nog even lekker in, en dan gaat het de rest
van de nacht goed.
En het is niet zo koud op de slaapkamer dat het kwaad kan als hij
wel eens zonder deken ligt.

M.

Ooo, dat zou ik ook eens op moeten gaan schrijven…Ik denk dat ik me kapot schrik als ik zwart op wit zie wat een geld er gaat naar onzin-dingen! Maar…gisteren zag ik een stokpoppetje voor maar 1,95 en een xylofoontje voor 6,50 en die vond Eva zoooo leuk. Dacht ik. Dus ik heb ze gekocht, hoewel ze stikt van het speelgoed. Gelukkig vond ze het allebei geweldig! Maar ik heb gisteren alle kinderkeldingwinkels ook overgeslagen, want als ik niet weet dat iets er hangt, heb ik ook niet de neiging om het te kopen! Dat is logica he? Als ik iets niet mag kopen, zoals jij met de gebreide jurk, moet ik er constant aan denken en dan praat ik er ook steeds over. Dus is het hier: ‘Koop maar schat, anders moeten we straks wéér de hele stad door!’ Dat is handig, maar óók gevaarlijk, want zo leer je niet dat je niet alles kunt hebben. Terwijl ik wél zeg: ‘De TV is nog goed, dus we hebben geen plat scherm nodig nog’ en die kopen we dan niet! Maar ik dram dan meer denk ik…

Op HEMA.nl hadden ze nog 75 rose, maar…in maat 86-104. Die past ze echt niet. Dus ik moet hopen ergens nog een 68-80 te vinden…Het stomme is dat ik ze vorige week zag hangen, net binnen en dat ik dacht: ‘Die heb ik niet nodig!’ Dat dacht ik dus op het verkeerde moment! Nu is het TE LAAT. Grrr. Enne…hier in de omgeving zijn alleen maar knulletjes geboren de laatste maanden, dus ik denk dat de HEMA evenveel van alles zal inkopen hoor!

Morgan ligt al een tijdje in 86-104. Ik heb die maat namelijk wel. Zul je net zien dat je halverwege de winter een nieuwe moet kopen omdat ze er weer uit is. Oke ze zijn wat groot maar ze slaapt er heerlijk in, Ze heeft nu een dunner model met de mouwen aan en dat gaat prima.

Enne ja als ik afspreek dat ik het niet koop koop ik het ook niet rainbow, plus het jurkje was lang dus zolang ze alleen nog maar kruipt heeft ze er niks aan want dan ligt ze steeds met der kin op de grond.

Groetjes,

Michèle