Ooo, dat zou ik ook eens op moeten gaan schrijven…Ik denk dat ik me kapot schrik als ik zwart op wit zie wat een geld er gaat naar onzin-dingen! Maar…gisteren zag ik een stokpoppetje voor maar 1,95 en een xylofoontje voor 6,50 en die vond Eva zoooo leuk. Dacht ik. Dus ik heb ze gekocht, hoewel ze stikt van het speelgoed. Gelukkig vond ze het allebei geweldig! Maar ik heb gisteren alle kinderkeldingwinkels ook overgeslagen, want als ik niet weet dat iets er hangt, heb ik ook niet de neiging om het te kopen! Dat is logica he? Als ik iets niet mag kopen, zoals jij met de gebreide jurk, moet ik er constant aan denken en dan praat ik er ook steeds over. Dus is het hier: ‘Koop maar schat, anders moeten we straks wéér de hele stad door!’ Dat is handig, maar óók gevaarlijk, want zo leer je niet dat je niet alles kunt hebben. Terwijl ik wél zeg: ‘De TV is nog goed, dus we hebben geen plat scherm nodig nog’ en die kopen we dan niet! Maar ik dram dan meer denk ik…
![]()
Op HEMA.nl hadden ze nog 75 rose, maar…in maat 86-104. Die past ze echt niet. Dus ik moet hopen ergens nog een 68-80 te vinden…Het stomme is dat ik ze vorige week zag hangen, net binnen en dat ik dacht: ‘Die heb ik niet nodig!’ Dat dacht ik dus op het verkeerde moment! Nu is het TE LAAT. Grrr. Enne…hier in de omgeving zijn alleen maar knulletjes geboren de laatste maanden, dus ik denk dat de HEMA evenveel van alles zal inkopen hoor! ![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama