Winterjasje

Ik zit een beetje met een dilemma. Ik ben half maart uitgerekend en zit te twijfelen of ik nog een winterjasje voor de kleine spruit moet kopen in maat 56. Als we uit het ziekenhuis komen, heb ik wel een maxi-cosi met winterzak en in de reiswieg een dekbedje. Maar moet ik nu nog een winterjasje kopen of gewoon een dikker vest of zo? Merel is van september en toen had ik gewoon een vest over haar kleren. Toen was het ook nog een stuk warmer. Ik heb dus ook (nog) geen winterjasje in maat 56. Wat zouden jullie doen?

Groetjes Natasja

Oei das een lastige
Tja wat t weer doet weet je natuurlijk niet. Maar zou denk ik toch voor de zekerheid 1 aanschaffen?
In de uitverkoop bij Zeeman hebben ze nu winterjasjes voor 3 euro ofzo… daar kun je je toch geen bult aan vallen. Denk dat t toch wel handig is om achter de hand te hebben. Al gebruik je het misschien niet of nauwelijks…

Ik had inderdaad bij de Zeeman al gekeken, maar bij ons hebben alleen nog vanaf maat 62. Dus ik kom denk ik toch op internet uit.

Groetjes Natasja

Ja, ben natuurlijk een paar weken eerder aan de beurt, en ik heb er eentje gekocht. Bij de Hans Textiel aanbieding 9 euro. En echt heel schattig. Vind het toch een prettig idee. Dus ik zou zeggen: Zoek een goedkope winkel in de buurt, bijna alle winterspulletjes zijn in de uitverkoop. Kun je je er ook geen buil aan vallen en heb je weer een zorg minder!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Wij hadden in de winter een soort ‘tusendoorjasje’, die was een beetje gewatteerd, en niet heel dik. Erbij hadden we een hele dikke warme zak in de maxicosi, en een muts op. Klaar

Dit jasje zou je dan ook gewoon in de bak van de kinderwagen kunnen gebruiken, als je wilt.
Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

Ik was in Maart uitgerekend maar Sylvie kwam 1 April
Ze had geen jasje aan, maar een lekker warm pakje, mutsje en slofjes en een lekker dikke fleecedeken over de maxicosi heen.
Maar ja bij ons was het al wel iets warmer

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Je zou ook een bodywarmertje kunnen kopen voor over het jasje of vestje.

Dat kan de kleine mop later in het voorjaar ook nog zonder jasje eronder doordragen.

Groetekes, Sje

Dat was ook een idee Sje. Maar ik heb gisteren nog een jasje in de opruiming besteld bij de V&D. In totaal voor € 11 inc. verzendkosten, dus dat valt ook nog mee.

Groetjes Natasja

Ik ben 8 April uitgerekend, maar ik heb geen winterjasje gekocht. Ik heb van Noppies een onwijs leuk, warm gevoerd vestje gekocht in maat 56. Daarnaast hebben we idd ook een winter/slaapzak in de maxicosi, dat moet voldoende zijn.
En mocht echt heel erg koud zijn dan laat ik mijn man of moeder nog ff een jasje halen, is zo gebeurt.