Winterdekbed?

Goedemorgen

Onze dochter slaapt inmiddels al een hele poos onder een simpel dekbedje! Maar nu het kouder word, merk ik dat ze het vaak al koud heeft! Ook niet vreemd, nu al die zon weg is natuurlijk
Hoe hebben jullie dat voor de winter? Een extra dekbedje erbij in? Of hebben jullie een echt zomer en winterdekbedje dat je het afwisselt?
Het arme schaap meende de hele zomer al dat ze met sokken aan moest slapen, dus er is weinig wat ik haar nu extra aan kan doen nu het kouder word!

Jullie tips?

Manderijn

Hahaha.
Lekkere koukleum

Hierligt ze nog niet onder een dekbedje maar mijn moeder heeft laatste een vierseizoenen dekbed meegenomen.
Maar ik begrijp dat je dochter al onder een dekbedje ligt nu en om er nu al een dekbedje bij te leggen… Wat doe je dan dadelijk als het -20 is?
(Aangezien de winter strenger schijnt te worden dan de laatste 3-4 jaar)

Ik zou er denk ik een fleeceplaid o.i.d. bij op leggen.
Ze heeft wel gewoon een pyjama aan?

Je hebt van die leuke slaappakjes uit 1 stuk, in het fleece. Misschien is dat iets? Een maillot aan onder dr pyjama?
Enne, als het -20 wordt… ik neem aan dat jullie verwarming hebben dus ff aan en uit draaien zodat de kou uit haar kamer is, scheelt ook al een hoop.
Groetjs Nancy

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 13 Oct 2011 11:06:04

Ja ze slaapt al een jaar onder een dekbedje, en inderdaad, wat moet het in de winter dan wel niet worden?
Maar om haar nu koud te laten liggen gaat ook te gek he?
Ze heeft haar flanellen pyama al aan, en die zijn toch wel aardig warm!

Ze heeft haar kamer ook niet mee, in de zomer bloedheet, en zodra de zon weg is, word het dus echt koud!
Enne… -20 dan inderdaad de verwarming aan, maar dat wil ik nu ook nog niet
Lastig lastig!

Manderijn

Ik heb voor Aaron nu nog het zomerdekbed erop liggen en als het fris is krijgt ie zijn fleece plaid erbij op.
Aaron slapat wel ZONDER payamabroek.

Gr, Danielle

Wil die dat zelf zonder broek dan?
Ik kreeg het haar afgelopen zomer al niet aan haar verstand dat die sokken niet aan hoeven. Maar ze houd zo aan dingen vast, zoals ze ze gewend is! En helaas krijg ik dat er gewoon niet uit!

Manderijn

Dat is leuk over een aantal jaar tijdens de huwelijksnacht

Hier een jochie zonder pyjamabroek onder een dun dekbed waar in de winter een deken overheen gaat.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wij hadden vorig jaar (begin seizoen) ook een simpele dekbed (ooit nog van mij geweest) Jade werd 's avonds wakker van de kou of had 's morgens echt koude voeten en dat terwijl zij helemaal geen koukleun is!
Wij hebben toen een 4 seizoenen dekbed gekocht (wollen) en nu is het super, ze slaapt nu nog onder haar zomerdekentje en gaan dit naar mate het kouder wordt opbouwen…

Groetjes mama Jade

Nou dan toch maar eens om een nieuw dekbedje uit!
Ik wil 's nachts tenslotte ook liever warm liggen
En het nadeel is gewoon dat ze wakker worden van de kou, en dan moet ik er ook weer uit… en dat is ook koud!
Wij houden hier dus niet zo van koud!

Manderijn

Tim ligt het hele jaar door onder hetzelfde dekbed. Alleen in de zomer pyama met kort broekje en korte mouwen en in de winter pyama met lange mouw en lange broek. Hij ligt nu nog in pyama met korte mouw en broek. Maar begint natuurlijk wel weer frisser te worden, dus maar even shoppen voor pyama lange mouw. En met de warme dagen in de zomer ligt hij alleen in hemd en onderbroek en als het echt warm is haal ik het dekbed eruit en ligt hij alleen onder zijn overtrek.

Groetjes,
Sandra

Wat voor pyama ben je naar op zoek? Ik haal ze altijd bij de zeeman, van die flanellen… Heerlijk

Manderijn