Winterbakerzak is er, zie foto!

Hoi allemaal,

Jullie hebben de primeur; een foto van de nieuwe bakerzak voor de winter. Hij staat zelfs nog niet op de bakerzak-site. Ik vind hem zelf geweldig, ben benieuwd naar jullie reacties! Eerlijk zijn hoor!

De stof is soepel ribfluweel met broduursels erop. Naast dit model komt er een turquoise rib met een geruite binnenkant en een donkerblauwe met een turquoise binnenkant. Deze is enkel gevoerd met katoen, warm genoeg voor de winter.

Groeten,
Nikki

leuk hoor, inderdaad je moet iets duidelijker foto’s maken voor op je site maar je kan het nu al duidelijk zien en ik vind het een mooi stofje

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hoi Nikki,

Voor op je site moet je denk ik inderdaad een iets duidelijkere foto hebben.
Maar wat ik er nu van zie…vind ik hem echt heel leuk!!!
Ben ook erg benieuwd naar het turquoise model enzo.

Wat een leuke baby trouwens, by the way Was ze niet van een vriendin van je?
Ze is wel leuk geschikt om jouw bakerzak te promoten

Nogmaals: volgens mij worden die wintermodellen wel een succes!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 09 Aug 2004 15:31:11

Hoi dames,

Ik heb jullie advies opgevolgd, ik heb een fotograaf ingehuurd. Op 30 augustus gaat zij echt goeie foto’s maken. Ik kan moeilijk zo’n geweldig product verkopen en dan slechte foto’s. Wat ik heel erg leuk vind is dat mijn kleine neefje van 5 weken ook wordt gefotografeerd.

Dus mooie en duidelijke foto’s. Zie je wel dat het nuttig was alvast op ikkeben een foto te zetten . Het kost me wel handen met geld, maar dat heb ik allemaal voor jullie over ;-O

Groeten,
Nikki

hahaha, dat je dat voor ons over hebt. Hopelijk verdien je dat geld dan ook weer snel terug. Zien we die foto`s dan ook weer gauw ? ennuhhhhh zo wat ik er nu van zie, ik vind hem erg mooi ( en het kleintje ook hahaha )

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Het is zo’n lief kindje, ze heet Isa. Ze vond het helemaal niet vervelend om te poseren, ze heeft heel zoet een beetje liggen kijken.

Voor de nieuwe foto’s hoop ik dat Isa ook weer kan, maar haar moeder werkt die dag. Maar wellicht kan ze vrij krijgen.

Ik ben wel benieuwd naar de foto’s, naast dat ik het voor jullie doe , doe ik het ook voor een blad waar ik in ga adverteren, zij hebben fotomateriaal van 300 dpi nodig en dat haal ik niet met mijn eigen camera.

Dank je Astrid voor je compliment.

Groeten,
Nikki

Hoi Nikki,

Dat is toch voor het blad “Kinderen” als ik me goed herinner?
Wel leuk hoor, dat je nu profesionele foto’s laat maken!
Ben super benieuwd naar het resultaat!

Nee, Kinderen heeft zelf een foto laten maken. Helaas van de zomerbakerzak en niet van de nieuwe collectie, maar het is al heel geweldig dat ik er in kom!

Nee, dit is voor Ezeltje Prik. Misschien ken je het? Het wordt gratis verspreid bij kinderdagverblijven. Kitty kent het vast! Ze hebben naast dat blad ook een prikbord en in Noord Holland komen daarin ook folders van de bakerzak. Heel Nederland kon ik niet betalen…

Nikki

Hoi Nikki,

Nee, dat blad Ezeltje Prik ken ik niet. Maar dat maakt niet uit.

En dat je in het blad “Kinderen” met de zomerslaapzak komt is een beetje jammer, maar aan de andere kant zou ik me daar inderdaad niet druk om maken.

Het is al ronduit FANTASTISCH dat je met jouw uitvinding in zo’n bekend tijdschrift komt!!!

En het is meteen een hele lading reclame, nietwaar!

Ik zou ook lekker een advertentie op Marktplaats zetten (als je eenmaal die mooie foto van de winterslaapzak hebt).
Kost je maar 6 euro en er kijken best veel mensen op die site.
En ach…elke vorm van reclame is meegenomen toch (uitgezonderd negatieve reclame natuurlijk ).

Ik wens je heel veel succes en je bakerzak gaat volgens mij lopen als een trein straks!

Ja het blad Ezeltje Prik krijgen wij ook op 't kinderdagverblijf. Super zeg, dat je hierin en ook in “kinderen” komt te staan!

Succes met je bakerzak. Met zoveel publiciteit kan dat denk ik niet meer fout gaan.

Hij ziet er leuk uit Nikki!

Groetjes Mim