Win nooit wat,maar dit is leuk

Ging net naar de gisteren geopende Praxis decoration store hier op het bedrijventerrein, bij binnenkomst stond daar een mevrouw en die gaf je een papieren cd, die moest je vervolgens op een andere plek in de winkel in een jukebox stoppen, dus tuurlijk ik ook en verwachtte van u ontvangt een leuke attentie net als iedereen voor en na mij,

nou stond ik daar, heeeeel hard echt heeel hard ineens, het is niet 1 het is niet 2 , het is niet 3 maar het is een vierdeligeeeee kofferset! van harte gefeliciteerd!!!
pfff gelijk op de foto en van alles… wel lachen hoor, er waren 3 prijzen te verdienen vandaag , een workmate, een tv of die kofferset, dus ik mocht de kofferset meenemen, maar ja, ik heb een klein autootje, de buggy past net in de kofferbak…, kinderen had ik mee,oma was mee, en tja die koffers hhahaha, kregen de kinderen ook nog een speelgoedje, en oma en ik allebei een emmer… dat moest allemaal in mijn autootje maar het is gelukt

moet ik maar weer op vakantie… heb nu 4 koffers extra hahaha

groetjes Kim, mama van

en

hahahahaha wat grapig en erg leuk ja
dit is vast een stillen hint

groetjes marielle mama van tanja

groetjes marielle mama van tanja 10-10-01 Lilypie 3rd Birthday

Hahaha wat een leuke, aangename verrassing zeg, ja ik zou ook nooit iets verwachen van zo`n actie en dat maakt het natuurlijk nog leuker dan. Nou veel plezier ermee in ieder geval.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hihi, daar sta je dan!
Wel gaaaaaaf hoor! Super!
En ja, dan nog maar een keer naar Mallorca hè? Zo zonde van die koffers anders
Veel plezier ermee!
Enne…die foto die gemaakt is willen we t.z.t. natuurlijk wel zien hè

Groetjes, mamma van Stephan

Wat een leuke verrassing! Ik zie jullie al helemaal voor me: proppen geblazen in je auto, maar je bent toch mooi thuis gekomen met je prijs!
Gefeliciteerd!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

ik heb dus een matiz he… en oma en de kinderen zaten er ook nog bij in, voor de niet autokenners onder ons… da’s een heel leuk klein stadsautootje

groetjes Kim, mama van

en

haha, gaaf zeg
mwah, als je dit jaar niet meer op vakantie mocht gaan, die koffers lopen niet weg.

Zo he, dat ziet er duur uit, compleet met beautycase!

Even een ander vraagje: ik zie een leuk houten keukentje op de foto staan, waar heb je die vandaan? Ik zie in de bekende speelgoedwinkels alleen van die plastic keukentjes, maar ik vind deze ook heel leuk!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

geef maar hier hahhahaha an ik peet duidelijkmaken dat we weer ff weg moeten hahha

Tries

Liefs Tries

Fijne vakantie Kim!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

keukentje en wasmachientje heb ik uit de vorige folder van de hema

groetjes Kim, mama van

en

mooie kofferset

ik weet al hoe dat gegaan is, ze hebben op de parkeerplaats staan kijken, en toen lachend naar binnen: we weten wie de kofferset gaat krijgen, der komen daar twee volwassenen, en nog kinderen uit een matise, benieuwd of ze daar straks een kofferset bij in gaan krijgen straks, gna gna gna
ze hebben natuurlijk op de parkeerplaats ook foto’s staan maken

Groet, Mo

hahahah ja misschien wel mo, wie weet maar ik lachte me rot en sofie stond achter me me het kaartje van oma en die wilde alleen maar dat ik aan de kant ging want zij wilde ook dat kaartje in dat ding doen

groetjes Kim, mama van

en

zooooooooooooooo bofkont haha

ziet er wel gaaf uit hoor,ene de reis waar gaat dat heen straks

Liefs BiancaLilypie Baby Days" border=0>