Win een kind?

Ik heb de afgelopen twee dagen op de radio een reclamestukje gehoord voor terres des hommes ( win een kind )Ik zit er dus meteen van op de kast.
http://terredeshommes.nl/templates/tussenpagina.jsp?versionId=null&pageId=1710&nodeId=1&languageId=1
Mijn vraag is eigenlijk …
hebben jullie dit al gehoord en wat vinden jullie ervan ?
Als je het radiorclamestukje wil horen klik dan op deze link en daar kies je dan …
Beluister hier de aankondiging van de actie.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Hoi Astrid,

Dat is denk ik ook de bedoeling, dat je gelijk op de kast zit.
Ik heb eens even geluisterd en ik denk dat ze bij jou genoeg bereikt hebben.
Volgens mij gaat het er bij hun ook om de kinderhandel onder de aandacht te brengen, hoe erg het is.

Groetjes Mim

ben je daadwerkelijk naar www.wineenkind.nlgegaaan?? want dan weet je wat ze willen bereiken en da;s kinderhandel onder ogen te brengen

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Ja oke dat snapte ik ook wel. Dat wist ik toen ik naar de site ging. Ben er ook naar toe gegaan om er hier een link voor te kunnen plaatsen( zou er zo anders ook nooit naar toe zijn gegaan alleen omdat ik er al zo door op de kast zat ). Maar dan nog, ik bedoel ik snap dat ze de kinderhandel onder de aandacht willen brengen en dat is in principe ook een goede zaak, maar of dit dan ook op zo`n manier gebracht moet worden ? Ik vind het wel erg cru gesteld als je dan zo bv alleen het radiospotje hoort !

Tsja, maar kinderhandel is dat ook.
Mensen moeten tegenwoordig (helaas) op deze manier ergens op attend worden gemaakt.

Groetjes Mim

ik vindt het belachlijk hoe er hier wordt om gegaan met kinderhandel het is geen brood die je bij de winkel koopt arme kinderen

groetjes marielle mama van tanja

Hoi,

Ik denk dat ze bereiken wat ze willen: hier word er over gepraat, het valt op. Je gaat kijken op de site.
Als je “gewoon” aandacht vraagt voor zo’n probleem heeft niemand het erover, verdwijnt het in de dagelijkse dingen.
Nu word er over gepraat, en dat is in gevallen als deze heel belangrijk denk ik.

groetjes Mo (nieuw hier) en ik hoef dus geen kind te winnen, heb er al een

Dat bewijst nog maar eens hoe pissig ik erover was want was wel glad vergeten om ervoor te tekenen. Dat het echt walgelijk is is een feit dat klopt, maar ben alsnog van mening dat ze dit op een andere manier onder de aandacht hadden kunnen brengen dan met de slogan Win een kind en voor je het weet heb je ook zo`n leuk kotertje in huis.
Ik heb dus nu wel getekend inderdaad, maar vind hun campagne nu toch mislukt omdat ik me er dus zo over opwond dat ik alleen maar naar hun site ben gegaan om hier een link te kunnen plaatsen ( anders had ik het niet gedaan ) en dan wel vergeten was om te tekenen, terwijl ik hun werk wel goed vind.
Elly bedankt, ik heb alsnog wel even getekend.