Wilt alleen maar staan

Goedemorgen moeders en vaders,

even een vraagje. Mijn zoontje Frederick staat al zelf op sinds hij 7 maanden oud is. Is dit normaal?? Het lijkt mij zo vroeg. Ben bang dat het zijn ruggetje schaadt ofzo…

Groetjes,

motiveren om niet te staan is inderdaad geen optie. sommige kindjes zijn gewoon heel snel met lichamelijke dingen. de dochter van m’n broer stond ook al (ook alleen met steun) met ruim 6 maanden. zodra je haar bij d’r handjes pakte wanneer ze lag om te gaan zitten trok ze zich al helemaal op tot staan. ik denk als je ervoor zorgt dat hij ook voldoende rust (slapen of in de wipper o.i.d.) kan het heus geen kwaad.

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Dat is iets wat je inderdaad niet tegenhoudt, hoe zou je dat willen doen in een tuigje vastzetten ofzo dat kun je niet maken vindt ik dus gewoon lekker laten gaan. als zijn spieren niet sterk genoeg zouden zijn zou het niet lukken

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

ja dat is waar Michelle. Nou wat ik zou kunnen doen is dan dat ik hem in een stoel laat zitten voor een paar minuten, zodat hij tot rust komt. WAnt die houdt het ook niet om lang op te blijven. Die wordt snel moe etc.

Dank jullie voor de reacties

Morgan staat ook alleen nog maar. Oke ze is iets ouder, maar ze is niet laag te houden. Gevolg is dat ze veel slaapt en snel moe is. Alleen als ik haar in der wipper met een flesje diksap of speeltje voor de tv zet is ze even rustig en van der benen, maar dat heeft ze na zo’n 15 min ook wel weer gezien. Dus ze ligt veel op bed nu maar ja het is niet anders. Vastbinden mag inderdaad niet.

Groetjes,

Michèle

Knap zeg dat hij dat nu al kan. Is idd wel vroeg, maar ja je kunt het niet tegenhouden. Als hij moe wordt en zijn ruggetje kan het niet meer hebben zal hij vanzelf wel in elkaar zakken en willen gaan zitten. Gewoon dus goed in de gaten houden en verder gewoon zijn gang laten gaan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker