Willen jullie pleasssee stemmen op me meiden?

Geven jullie mijn meiden ook een 10 ??? laat ons en mees en mitchell aub die foto sessie winnen! hihi

JEYLINA: http://www.wehkamp.nl/informatie/modellenwedstrijd/p_modellenwedstrijd_detail.asp?DeelnemerID=10491

DJANIRA : http://www.wehkamp.nl/informatie/modellenwedstrijd/p_modellenwedstrijd_detail.asp?DeelnemerID=10495

MELANI: http://www.wehkamp.nl/informatie/modellenwedstrijd/p_modellenwedstrijd_detail.asp?DeelnemerID=10493

Gedaan, laat je wel weten wat de uiteindelijke uitslag is geworden?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

waarom staat dit topic helemaal beneden als je hem aanklikt???

Dankjewel hoor voor het stemmen!
ja momenteel staan ze nog niet bepaald hoog, hebben een 5-je… maar ik merk dat er iets niet klopt… hebben er net 5 mensen een tien gegeven en dan staan ze nog op gemiddeld ene 4,5 bijvoorbeeld, hoe kan dat nou? :S dus heb wehkamp al gemailt om te vragen hoe het kan.

groetjes
yvonne & girls

Heb gestemd hoor!!!
Ik hoop dat ze winnen!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

quote:
waarom staat dit topic helemaal beneden als je hem aanklikt???

Ik denk omdat de link te lang is, maar dat weet ik niet zeker.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

oh dat onderaan staan, heb ik wel vaker bij topics!! maakt me niets uit hoor!!

Groetjes Mariska

ik heb ook gestemd.

groetjes katinka

Bedankt allemaal hoor !!!
Heb alleen helaas het idee dat er vals gespeeld wordt, we maken op die manier nooit kans. hebben er net 5 mensen een 10 gegeven staat je kind in de toptien, en echt binnen een minuut heeft je kind een mager 4-tje en staat niet meer in de lijsten? dan kan toch nooit als het eerlijk verloopt???
En sommige kindje skrijgen echt tig stemmen per uur niet normaal dat is nooit mogelijk , ik heb wehkamp al gemailt om te vragen hoe dit allemaal kan
zo is er niets leuks aan

Ik heb ook op alle drie gestemd hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

heb je al een mailtje van wehkamp terug???

Groetjes Mariska

Ik heb ook 10 gestemd op alle 3, vind het inderdaad wel raar, dat ze alledrie gemiddeld 5,1 hebben.

ja, als iedereen die op ze stemt ze een 10 geeft??

Groetjes Mariska

nee wehkamp reageert echt totaal niet!!!
andere mensen kunnen dus elk kwartier stemmen op hun eigen kind!!!
ik kon maar 1 keer stemmen totaal gewoon! elke keer als ik kijk staat er al “u hebt reeds op deze foto gestemd”

Hey wat raar.
Er staat toch dat er maar 1x gestemd kan worden? Hoe kan het dan dat sommige zo vaak achter elkaar kunnen stemmen?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Nou met bijvoorbeeld Proxy, iets wat niet mag maar gebeurd toch echt… dat ik ook de rede dat ik nooit mee doe met dit soort dingen… gaat nooit eerlijk…

Gr Tries