quote:
Hallo Tanya,
Welkom op deze site.
Ik ben Bianca, 28 jaar, woon samen met mijn vriend en samen hebben we een zoontje Stephan van 2 jaar (23 juni 2001) waar we érg trots op zijn!![]()
![]()
![]()
Ik heb net gestemd op Weslee hoor! Apart geschreven trouwens, meestal zie je het met “ey” op het eind!
Schattig koppie heeft hij trouwens!
Hoe oud is hij precies?
Ik zag dat hij tot nu toe op de eerste plaats staat!
Wel triest van dat jongetje dat eronder staat (Nino) die maar een paar dagen heeft mogen leven. Brr…daar krijg je toch de rillingen van, moet er niet aan denken hoor.
Kom je nog eens vaker op deze site?
'T is hier gezellig hoor!
Succes verder met de wedstrijd.
Groetjes, Bianca (Bieb)
Bedankt Bianca,
Ik ben 34 en van Libanese afkomst(Beirut, in het midden oosten), ik ben getrouwd met een Nederlandse man en was bevallen in zomer van mijn schatje Weslee, hij is trouwens ook op 23 juni 2003 geboren
dus hij is bijna 5 maanden. We hebben de naam zo gekozen met Wesl(ee) omdat zo kunnen we ook hem Lee roepen als een afkorting van Weslee.
Ik woon sinds 3 jaar in Nederland en werk sinds 2 jaar ongeveer.
Ik vind het ook heel erg voor de kleine baby’tje Nino en vind het ook jammer dat ik de wedstrijd tegen een overlijden baby te moeten doen ik heb ook gedacht dat misschien ga ik Weslee terug trekken van de wedstrijd., kijk ik vind het ontzettend zieleg and kan me niet voorstellen de gevoel van zijn ouders brrrr, maar ik vind het ook raar dat hij zit in de wedstrijd ik heb heel erg pijn in mijn hart iedere keer dat ik hem ziet.
Maar ik wil ook dat Weslee graag wint, ik heb vorige keer geprobeerd en was me niet gelukt we waren op nummer 5 en was ook een overlijden baby op nummer 1 en heeft gewonnen.
Zo zit ik in een twee strijd.
Nou ja voor me is Weslee de baby van de maand elke maand maar het is leuk voor hem straks om te zien dat hij was een keer gekozen.
Ik ben ook sinds lang op zoek naar een gezellig forum waar leuke mensen er zijn.
Leuk om je te leren kenen Bianca, ik hoop dat we in contact kunnen blijven.
![]()