Willen jullie op mijn zoon stemmen A.U.B.?

Hallo allemaal,

Weslee doet mee aan de baby van de maand verkiezing bij BabyBrabbel.

Ik zou het leuk vinden als jullie op Weslee willen stemmen.

Jullie hoeften daarvoor alleen maar op de onderstaande link te klikken en daarna op de stemknop!

http://www.babybrabbel.org/fotopoll/stem.php3?pollnaam=baby_dec3&nr=146

Alvast bedankt,
tanya

Hallo Tanya,

Welkom op deze site.
Ik ben Bianca, 28 jaar, woon samen met mijn vriend en samen hebben we een zoontje Stephan van 2 jaar (23 juni 2001) waar we érg trots op zijn!

Ik heb net gestemd op Weslee hoor! Apart geschreven trouwens, meestal zie je het met “ey” op het eind!
Schattig koppie heeft hij trouwens!
Hoe oud is hij precies?
Ik zag dat hij tot nu toe op de eerste plaats staat!
Wel triest van dat jongetje dat eronder staat (Nino) die maar een paar dagen heeft mogen leven. Brr…daar krijg je toch de rillingen van, moet er niet aan denken hoor.

Kom je nog eens vaker op deze site?
'T is hier gezellig hoor!

Succes verder met de wedstrijd.

Groetjes, Bianca (Bieb)

quote:
Hallo Tanya,

Welkom op deze site.
Ik ben Bianca, 28 jaar, woon samen met mijn vriend en samen hebben we een zoontje Stephan van 2 jaar (23 juni 2001) waar we érg trots op zijn!

Ik heb net gestemd op Weslee hoor! Apart geschreven trouwens, meestal zie je het met “ey” op het eind!
Schattig koppie heeft hij trouwens!
Hoe oud is hij precies?
Ik zag dat hij tot nu toe op de eerste plaats staat!
Wel triest van dat jongetje dat eronder staat (Nino) die maar een paar dagen heeft mogen leven. Brr…daar krijg je toch de rillingen van, moet er niet aan denken hoor.

Kom je nog eens vaker op deze site?
'T is hier gezellig hoor!

Succes verder met de wedstrijd.

Groetjes, Bianca (Bieb)

Bedankt Bianca,

Ik ben 34 en van Libanese afkomst(Beirut, in het midden oosten), ik ben getrouwd met een Nederlandse man en was bevallen in zomer van mijn schatje Weslee, hij is trouwens ook op 23 juni 2003 geboren dus hij is bijna 5 maanden. We hebben de naam zo gekozen met Wesl(ee) omdat zo kunnen we ook hem Lee roepen als een afkorting van Weslee.

Ik woon sinds 3 jaar in Nederland en werk sinds 2 jaar ongeveer.

Ik vind het ook heel erg voor de kleine baby’tje Nino en vind het ook jammer dat ik de wedstrijd tegen een overlijden baby te moeten doen ik heb ook gedacht dat misschien ga ik Weslee terug trekken van de wedstrijd., kijk ik vind het ontzettend zieleg and kan me niet voorstellen de gevoel van zijn ouders brrrr, maar ik vind het ook raar dat hij zit in de wedstrijd ik heb heel erg pijn in mijn hart iedere keer dat ik hem ziet.

Maar ik wil ook dat Weslee graag wint, ik heb vorige keer geprobeerd en was me niet gelukt we waren op nummer 5 en was ook een overlijden baby op nummer 1 en heeft gewonnen.

Zo zit ik in een twee strijd.

Nou ja voor me is Weslee de baby van de maand elke maand maar het is leuk voor hem straks om te zien dat hij was een keer gekozen.

Ik ben ook sinds lang op zoek naar een gezellig forum waar leuke mensen er zijn.

Leuk om je te leren kenen Bianca, ik hoop dat we in contact kunnen blijven.

P.S.
Ik keek net even op de site van Weslee en ik weet inmiddels dat hij bijna 5 maanden oud is.
Hij is op dezelfde dag jarig als ons zoontje!!! Ook op 23 juni.
Toevallig hoor!
Je hebt er trouwens leuke foto’s op staan.
Hier bij ikkeben kan je ook foto’s bekijken van Stephan en alle andere kids (van de andere trotse mamma’s!)

Groetjes, Bianca

Hoi Tanya,

We plaatsten net tegelijkertijd een bericht hier!
Ik vind dat je al goed nederlands kan, als je hier nog maar 3 jaar woont!!
En als je (zoals je schreef) op zoek was naar een gezellig forum, dan zit je hier goed hoor!
Iedereen leeft altijd heel leuk met elkaar mee hier. Echt heel gezellig!
Ja, dat van die overleden baby…ik kan me voorstellen dat je eraan zat te denken om je terug te trekken van de wedstrijd…
Maar wat je al zei: jouw eigen baby is voor jou ALTIJD baby van de maand!
Zo gaat dat hier bij alle moeders hoor, haha!! Allemaal super-trots op hun kids!

Groetjes, Bianca

quote:
Hoi Tanya,

Ik heb een tijdje terug met die moeder van dat overleden jongetje die de vorige keer nummer 1 is geworden in de chatbox gezeten van een andere site. Zijn moeder heeft ook site en daar verteld ze ook wat er gebeurd is. Echt een verschrikkelijk verhaal.
Ik heb de site hieronder gezet…

http://groups.msn.com/onzesterretjes

groetjes,
Armanda

Ik vind het heel erg zielig hoor wat een hartverscheurende verhaal zo je kindje in eens te verliezen.

En ik vind het niet eerlijk dat een vader niet naar zijn eigen baby begrafenis kunnen als de politie niet zeker weet dat hij heeft het gedaan.

Het is echt rot hoor!

Hallo Tanya.
Nou ik heb ook op jouw prachtige kereltje gestemd hoor!Wat ziet hij er goed uit zeg!Geef je hem borst of fles?
Ik heb trouwens ook nog even naar de nummer 2 gekeken maar ik vondt het eigenlijk erg naar om te zien zon dood kindje.Met die rode plekken op de wangen waar de pleisters van alle medische apparatuur heeft gezeten
.Maar goed…Ik hoop voor je dat jullie gaan winnen deze keer,en anders komt het met Weslee ook wel goed.Hij ziet er uit als een winnaar,hahaha!
Groetjes Eljada.31 jaar,moeder van Niels 3 jaar en Iris 11 maanden.

Ik heb net ook even dat verhaal van die baby gelezen (Luthiano).
Brr…moet er toch niet aan denken.
En erg dat die vader niet bij de begravenis mocht zijn van zijn eigen zoontje.
Ik kon alleen nergens vinden/lezen of die vader inmiddels vrij is of nog steeds vast zit.
Je weet ook niet wat er precies gebeurd is…
Maar ik hoop het NOOOOOOOIT te hoeven meemaken, je kindje verliezen…vreselijk!!
Volgens mij gaat er definitief een stuk van jezelf ook “dood” op dat moment.

Groetjes, Bieb

Juist…
Wat een leven sommige mensen niet hebben hè?
Daar sta je af en toe echt versteld van!!
Ik ken nu sinds kort ook een meisje, alleenstaande mamma van 3 kids, ook geen ouders meer en nog wat dingen die ik liever niet vertel omdat ik dat niet netjes vind staan (ik bedoel: ik weet helemaal niet of zij vind dat iedereen dat mag weten, snappie?).
Maar goed, ik begrijp soms niet waarom sommige mensen héél veel ellende meemaken en andere mensen een hartstikke fijn en bijna probleemloos leven hebben.
Ze zeggen altijd: ieder zijn deel.
Maar ik snap niet waarom het dan zo is dat sommige mensen bijna ALLE ellende over zich heen krijgen die je maar kan bedenken, en andere mensen dus niet…
Maar goed…daar kan je lang of kort over filosoferen, je komt er toch niet uit. Een echt antwoord is daar volgens mij niet op.
Maar zoals ik nu de laatste tijd een aantal van dat soort verhalen hoor, dan ga je toch denken…waarom???

Liefs, Bianca

P.S. ik ga niet iemand beschuldigen hoor, kijk wel uit! Maar WAAROM komt die ene man voor de feestdagen nog niet vrij?
Ze houden hem wel lang vast…

Gewijzigd door - Bieb op 17 Nov 2003 14:37:28

Hoi Armanda,

Ik bedoelde helemaal niet dat het “verkeerd” was hoor, dat jij dat vertelde over dat meisje!! Da’s dan een misverstandje.
Maar dat meisje waar ik het over heb, daarvan weet ik dus niet of ze het wel zo leuk vind als ik alles hier ga zitten vertellen snappie?
Maar ik heb wel hetzelfde als jij: dat ik de rillingen er van krijg…
Brr…
Nare verhalen hoor!
Als iemand nog iets gezelligs weet?? (nee hoor, grapje )

Groetjes, Bianca