Vrijdagavond ben ik met Chris even naar de comedyclub in amsterdam geweest, reuze gezellig! Chris had nog niet gegeten, en het leek me wel leuk om daarheen te gaan.
Nou zo gezegd zo gedaan. Het was gezellig om even met z’n tweetjes daar te zijn. Na zo’n twee uur gingen we weer weg, Chris moest om twaalf uur weer werken, dus we staan op, en ik blijf even bij ons tafeltje staan om mijn jas aan te trekken, en te checken of ik alles had.
Maar Chris ging, in de veronderstelling dat ik voor hem liep, richting trap. Daar staat een vrouw van de zelfde postuur als ik en lange haren etc… ook donker.
Hij slaat zijn arm om haar heen, en staat in gedachten te luisteren naar een groepje engelsen… het gesprek waar ze het over hadden… ik kijk om en zie hem daar zo staat met die andere vrouw. En ik zie ook dat haar vriend achter de tafel heel verbaasd kijkt… Ik kwam niet meer bij, ik dacht ik kan twee dingen doen, ik kan even roepen dat ik hier sta, maar ik kan ook voorbij lopen en dat hij dan ziet dat hij iemand anders vastheeft. Ik koos voor dat laatste, en liep hem zo voorbij en zei: Ga je mee schat… WHOEHAAAAAA Je had zijn bekkie moeten zien.
Hij schrok zich rot, draait zich om, en vraagt aan die vrouw, had ik jou nu net vast? Die man staat op en was zeker twee koppen groter dan Chris, en ik? Ik lag compleet in een deuk! Maar doordat ik er zo’n grap van maakte konden ze het uiteindelijk wel waarderen, dus ik zeg tegen die man, als ik jou was had ik hem neergeslagen hoor… hahahahahahaha… Chris verontschuldigde zich wel tien keer… en ik maar lachen!
Toen we buiten kwamen, kreeg ik echt de slappe lach en heb dat volgehouden op de rit van amsterdam naar hilversum!
Dit is typisch het komt elk jaar op kerst terug verhaal… hahahahahahaha!
Zegt ie in de auto, helemaal beduusd, jeetje en ik kriebelde haar nog wel in haar zij… Nou toen kon ik helemaal niet meer!
Liefs ellen