Willen graag winnen


#1

Dag lieve mensen!
Help ons een van de 101 finaleplaatsen in de wacht te slepen door nu op Kimberly te stemmen! Klik op de onderstaande link om je stem uit te brengen:
link verwijderd door moderator

Dank jullie wel

Gewijzigd door - Asje op 20 May 2008 14:30:56


#2
quote:
Dag lieve mensen! Help ons een van de 101 finaleplaatsen in de wacht te slepen door nu op Kimberly te stemmen! Klik op de onderstaande link om je stem uit te brengen: link verwijderd door moderator

Dank jullie wel


</BLOCKQUOTE id=quote>

Mijn eigen kindjes zijn de mooiste en ik denk dat iedereen daar zo over denkt. Dit forum is niet bedoeld om stemmen te werven!

Goh, wist ik toch dat dit zou komen op dit forum, meteen na de eerste reclame die ik hierover hoorde.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 20 May 2008 23:31:30


#3

Winnen doe je toch normaal gezien op een eerlijke manier? Toch niet door stemmen te “kopen”?

Groetekes, Sje


#4

he tis niet de eerst die het probeert en ze zal niet de laatste zijn, maar weet je ik heb de mooiste en sje heeft ook de mooiste en astrid heeft een nog mooiere baby…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#5

Astrid heeft een nog mooiere baby? Asje, heb ik ergens blij nieuws gemist?

Groetekes, Sje


#6

Nou toevallig vind ik de MIJNE de mooiste

bah steeds die bedelaars!

Groetjes Nathalie & Co


#7

Ik snap echt wat voor reactie is dit?
ik wist gewoon niet dat jullie dat “kopen” noemen…hebben jullie niets beters te doen dan je hier zo over op te winden???

Nu weet ik dat dat niet mocht…dat is toch voldoende…
Nog iets anders???


#8

ja hoor, ik heb gehoord dat Gytha ook de mooiste baby heeft van de wereld en zij heet Lieke enne zo ken ik nog heeeel veel mooie baby’s en weet je wat mij geleerd is
kinderen die vragen worden overgeslagen


#9

Het is gewoon niet zo netjes om zonder je even netjes voor te stellen een forum binnen te vallen, om stemmen te bedelen en weer te vertrekken. Niet helemaal eerlijk ook (hoewel veel van die digitale wedstrijdorganisatoren aanraden om forums binnen te vallen om aan meer stemmen te komen. Die snappen niks van de netiquette).

Groetekes, Sje


#10
quote:
Ik snap echt wat voor reactie is dit? ik wist gewoon niet dat jullie dat "kopen" noemen.....hebben jullie niets beters te doen dan je hier zo over op te winden???????

Nu weet ik dat dat niet mocht…dat is toch voldoende…
Nog iets anders???


Weet jij wel hoe veel van dit soort vragen we krijgen ????? en vervolgens weg mikken ????? Je bent in elk geval niet de eerste van deze specefieke actie die hier vroeg om te komen stemmen op dr kindje. Als we dat toelieten, staat heel ikkeben gauw vol met dat soort dingen en kunnen we met zijn allen op van de een na het andere kindje stemmen, tja dus je kunt wel vragen of we tijd hebben ons hier druk om te maken, maar ik heb geen tijd om op al die kindjes te stemmen. Zoals je leest hebben we hier allemaal geweldige kindjes en dat is waar het op ikkeben om draait!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 20 May 2008 23:26:22


#11

Ten eerste zijn natuurlijk alle kindjes voor zijn ouders mooiste en liefste, daar is toch niets mis mee? Ik heb eerder al gezegd dat ik niet wist dat dit niet mocht en het dus niet zo’n goed idee van mij is geweest, ik wilde natuurlijk helemaal geen stemmen kopen, maar dacht als anderen het leuk vinden om op Kimberly te stemmen dan is daar toch niets mis mee… Niemand is toch verplicht om dit te doen? Ik weet heus wel wat “netjesheid” is, maar ik ben buitenlandse en mijn Nederlands is nog niet 100%, in ieder geval had ik met alles alleen maar de beste bedoelingen.


#12

ja hoor, ik heb gehoord dat Gytha ook de mooiste baby heeft van de wereld en zij heet Lieke enne zo ken ik nog heeeel veel mooie baby’s en weet je wat mij geleerd is

en zo is het kimmetje!!

Maar die van jou zijn ook mooi hoor.

groetjes Gytha


#13

Vind het zo ie zo heeel oneerlijk om met stemmen te gaan leuren, ook een reden waarom ik nooit aan dat soort dingen heb mee gedaan, wnat gaat allemaal heel oneerlijk… En daarbij we kennen je niet eens, misschien een nieuwe start en stel je gezellig voor, en zou zeggen doe gezellig mee met ikkeben, want onze kindjes zijn allemaal winnaars!

Gr Tries moeder van 2 hele mooie boy’s


#14

Nou inderdaad ben het met de meiden eens
Stemmen werven hier op het forum mmm zou je hier nou al jaren lid zijn dan had je het kunnen overleggen
Nu kom je hier binnen we weten niet wie je bent en hop je wilt onze stem voor je kindje
Groetjes van een moeder die ook twee prachtige baby`s had zijn inmiddels 1 prachtige kleuter en 1 prachtige peuter

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin