Wil ze niet of kan ze niet?

Hoi,

Mijn dochter, nu 6 maanden en 3 dagen kan al helemaal alleen zitten, zonder hulp maar als ze ligt kan of wil ze niet op haar buikje rollen.
Ik leg haar soms op haar buik maar dan is t meteen gillen en krijsen, ze WIL echt niet op haar buik maar ze kan zich niet op haar rug rollen en andersom, is dat niet iets wat ze hoort te doen of is het zo dat sommige kindjes dat wel doen en andere niet?

Liefs Mandy en Selina

Liefs Mandy mama van Selina en overtuigd lactivist

maak je niet ongerust!

Lieke is 10 maanden en heeft dit in totaal 3 x omgedraaid.
Vindt het vreselijk op de buik liggen en draait dan ook meteen terug of het is huilen.
Ze doen het op eigen tempo maar denk niet dat ze dit nog vaker gaat doen.
Ik weet dat ze het kan maar vindt er niks aan.

groetjes Gytha

Hoi

Nanik heeft het ook maar een paar keer gedaan en vindt en vond het ook vreselijk op haar buik. Daardoor kruipt ze ook niet maar schuift ze op haar billen de kamer rond.
Ze kon ook al zo vroeg zitten maar ik maak me er ook geen zorgen (meer) om hoor. Ik geloof niet dat ze ooit gaat kruipen omdat ze nu al goed langs de tafel loopt en los staat maar dan slaat ze dat maar over.

Groet
Bianca

Die van mij kan/wil het ook niet het is hem nu totaal 4x gelukt of zo… Die van mij zit ook al een tijd alleen en als ie nu op zijn rug ligt draait ie zich om naar zijn buik en gaat dan gelijk zitten… Sinds van de week staat ie ook in zijn bedje en in zijn box (wel makkelijk hoef ik niet zo ver te bukken)…