Wil persee nog steeds in de box

Rico wil nog steeds graag in de box en hij wordt zoals jullie weten bijna 2.
ik hoor van iedereen: wil hij dat nog steeds? de mijne was er toen of toen al uit.
ja rico wil nog steeds.
alleen ik irriteer me eerlijk gezegt aan dat lompe ding in huis (kon ik hem maar inklappen) en anderzijds vind ik het heerlijk dat hij het daar fijn heeft.
hij heeft daar echt voor zichzelf een “time out” aan.
dan wil ie er bijna zelf in klimmen (wat niet gaat) dus zet ik hem erin.
dan zucht hij heel diep zovan: aah eindelijk.
ik vind hem eigenlijk ook een beetje groot worden nu voor dat ding maarja ergens denk ik weer. als hij het toch fijn vind?

Wat je zegt als hij het fijn vind. Oke snap best dat jij dat onding kwijt wilt, maar als hij even zijn momentje er in kan pakken. Of maak je je zorgen dat hij er nog steeds in wil??

Groetjes,

Michèle

Als je je er geen zorgen over maakt, dan zou ik dat lompe ding lekker laten staan als Rico het fijn vindt. Hier ging 'ie eruit de avond voordat Erik twee jaar werd, maar dat was omdat hij er wel klaar mee was.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Als Rico het fijn vind en jij er verder geen probleem mee hebt lekker laten doen.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Inderdaad, echt een hoekiej beschermd waat hij zijn time-out kan hebben heerlijk!
Jony heeft er tot 28mnd gebruik van gemaakt…

Ja, ondanks het sta-in-de-weg zou ik het toch ook nog even zo laten, Rico vind het duidelijk nog fijn, hij geeft het zelf aan. Als je er echt klaar mee bent, kan je misschien een ander plekje voor hem in huis creeeren waar hij even lekker tot zichzelf kan komen, of je verplaatst de box en maakt op die plek een knus plekje voor hem, misschien verruild hij dan de box voor z’n nieuwe plek?

Alvast een fijne verjaardag voor Rico!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ja hoor gewoon lekker laten.
T zal voor hem een plekje zijn waar ie even tot rust kan komen, waar ook jullie hondje niet kan komen etc etc.
Voor Job is dat de kinderstoel voor de tv, sommige kids hebben dat gewoon nodig.

Daarom je geeft zelf al dat het zijn rustplekje in huis is zijn eigen hoekje, lekker zo houden totdat hij er klaar mee is. Je kan natuurlijk al wel een alternatieve hoek maken, zodat hij ook leert dat hij niet perse in de box hoeft te spelen, zodat als de box eruit gaat het niet zon grote stap is.

Ik heb dan zelf geen box en ook eigenlijk nooit zo nagedacht over rustplekjes, maar nu jullie het er zo over hebben, dim heeft dat opdit moment met zijn bedje, kan de hele tijd jengelen en dan kan ik niets goed doen om het te stoppen, leg ik hem in zijn bedje is het klaar, gaat hij rustig rond kijken, aan zijn knuffeltje tiebelen ed. en dan naar vijf minuten kan ik hem er weer uithalen en dan kan ik weer alles met hem doen en dan gaat bijv. zijn eten er ook weer zo in. Even een time-out tussendoor heerlijk!

Als hij het fijn vind dan zou ik de box gewoon nog laten staan. Zodra hij aangeeft er niet meer in te willen ruim je de box lekker op.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

Bij ons ging de box er vrij snel uit. Toen Eva eenmaal kon staan, wilde zij er echt niet meer in. Nu natuurlijk wel weer, want hij staat er nu voor haar broertje en dan is dat ding opeens weer interessant…Maar mooi dat ze er NIET in mag, wordt straks met dat humpie er in te gevaarlijk. Gaat ze straks met haar 11 kilo op hem zitten…nee, dank je! Maar als Rico het toch fijn vindt…lekker laten staan! Op zijn 18e is hij er echt wel uit hoor, hihi. Ik zou soms wel willen dat Eva er nog in wilde…lekker rustig. Vooral als ik sta te koken hangt ze constant om me heen en dan zou de box superhandig zijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

zooo hoezo lekker laat van mij om te reageren! er kwamen wat dingen tussen en toen was ik het weer vergeten, en toen ik het me weer ging afvragen wat ik moest doen dacht ik: ohja ik had de vraag bij ikkben neergelegd hahaha muts!

maar nu hij jarig is geweest is het huis helemaal te klein! het is echt drama
ik bedoel. de hondenmand is giga groot er staat een tafeltje met 2 stoeltjes, een schoolbord een hoekbank, salon tafel, grote tvwandkast ETCETERAAAA!! ik moet denk ik de huiskamer anders in gaan delen…
en as vrijdag zouden we een hoop zooi gaan weggooien (alweer hihi) en wilde we die box ook meedoen, hij heeft er al 2 dagen niet ingezeten maar hij blijft eraan plukken. ik weet het nog steeds niet! het staat echt heel erg in de weg!
nee ik maak me geen zorgen vind het wel fijn dat hij het daar prettig vind
maargoed nu is ie 2 ik ben benieuwd of hij er vanavond nog in wil (ga het even proberen)

Kun je hem anders niet inklappen ofzo op een tijstip dat Rico in bed ligt en dan doe je hem niet gelijk weg maar zet hem even ergens weg. Dan merk je gauw genoeg of hij het prettig zo vind.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

het is helaas geen inklapbare box michelle… was dat het maar!

Maar Inge, je kan de box toch gewoon eens in een andere kamer zetten en zien of Rico hem mist? Zo ja, dan zet je hem weer in de kamer en anders weet je dat 'ie weg kan. Gewoon eens proberen zou ik zeggen.

Groetjes,
M

hmm ja dat had gekunnen, ik heb het nu anders gedaan. ik heb hem er gewoon een dag of 4 niet ingezet, en toen ik m er vandaag even ingezet had was het brullen en krijsen.
hij was goed over de zeik op mij en kreeg alles wat in zn box lag naar me toegegooit. daarna ging hij vredig spelen. maar ja dat ding gaat er morgen toch maar uit… we maken wel een veilig hoekje met deurtjes ervoor