Wil niet meer kussen of knuffelen!

Ja hoor, ben ik de enige of hebben jullie dit nu ook? Ik mag haar niet meer knuffelen of kussen! Dan hoor ik; Don’t kiss me! Don’t hug me, I dont like it! Nou ja zeg! Weet iemand of dit een fase is? Of is het nu voorgoed afgelopen?

Morgan heeft dit (nog) niet maar ik hoor wel van andere moeders om me heen dat dit een fase is inderdaad.
Ik scheen overigens ook geen knuffelkind toen ik jong was. Maar ik denk dat het wel weer over gaat.

Groetjes,

Michèle

Volgens mij zijn onze kids even oud… en nee ik mag haar alleen nog maar een kus geven of een knuffel als het haar uit komt!!

Volgens mij is dit een fase… maar hoe lang dit gaan aan houden weet ik niet… en het is niet alleen bij mij maar ook bij pappa…

Gelukkig heb ik er nog 1 van 6 maanden die kan me lekker nog niet weg duwen! HA!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Fabienne is ook niet zo knuffelig, kusje geven doet ze als ik het vraag en soms zit ze even op schoot of wil ze getroost worden als ze gevallen is maar verder niet dus helemaal over is het hier nog niet. Wel een stuk minder!

Ja hoor, alweer een fase.
De ene keer mag papa niet, de andere keer mama niet.
Tis maar net hoe de wind waait.

M.

Ja ook hier was het een fase, dit weekend werd mama weer volop geknuffeld (inhalen wat ze niet had gehad afgelopen week ) gekke kids hebben we toch!