Wil niet meer in de wipstoel

Hoi moeders,

Sara is nu 15 weken (3,5 maand) en ze wil niet meer in haar wipstoeltje. Als ik haar erin leg, dan trekt ze zich voortdurend overeind omdat ze rechtop wil zitten. En als het haar niet lukt dan wordt ze driftig en gaat ze krijsen, ze wil koste wat kost rechtop zitten maar dat gaat toch niet, ze is pas 3,5 maand. Alleen op mijn schoot is ze tevreden, maar ik wil ook eens mijn handen vrij hebben. Ik kan zo moeilijk afwassen of iets anders doen. Wat doe ik hieraan? Ik wordt er niet goed van …

Ik denk dat je toch moet blijven volhouden. Jij bent de baas, maar houdt haar wel in de gaten, dat ze niet in een rare hoek gaat buigen door haar drifterij. En vind ze daarbij een mobiel op poten niet leuk???
Misschien is de box wat, met een leuk speeltje boven haar hoofd.

Groetjes Wiets

Niet echt opvoedkundig, maar in de wipper voor de tv?
Of idd een box mobiel boven haar hoofd.
Groetjes Maaike

hee hallo
je kan het wipstoeltje toch ook een beetje rechtop
zetten
bij mij zitten er een paar standen op en kan ze best rechtop
zitten
wel vroeg hoor met 3.5 maand dat ze dat al 'wil’
die van mij is net zo oud en die wil nog niks
(heb ook niks te willen)

nancy mama van randy 10 damon 7 en chloe 3 mnd
Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

hoi,

ja ik heb wel zo’n speelding op poten maar daar is ze nog niet in geinteresseerd, sterker nog … ze grijpt zich vast aan die hangdingen en trekt zichzelf overeind, ze hoopt dan op die manier te kunnen zitten. Haar wipstoel heb ik al op een zitstand gezet maar dat is nog niet genoeg voor haar, haha. Jullie hebben wel gelijk, ze heeft niks te willen, ik laat haar dan maar gewoon krijsen, ja ik kan niet anders toch.

Nou ik ga het maar weer proberen

ik heb iets bedacht, ik heb haar in de buggy gezet maar dan de ligstand en daar blijft ze wel rustig in liggen/zitten voor de tv. ??? Misschien omdat ze nu alles beter kan zien ofzo. Wat een verschil zeg, ze probeert niet eens meer overeind te komen. Maar ik vraag me af of het wel goed is om haar in de buggy te zetten … ik weet het niet meer ze blijft wel rustig zo, maar het lijkt me voor haar rug niet goed?

Als ze er te lang in zitten dan is dat niet oke voor haar rug. het blijft een geforceerde houding voor zo’n kleintje. Maar eventjes kan best wel. Kijk wel of ze goed vast zit…het zal niet de eerste zijn die valt.

die van mij zit ook vaak in haar wipstoel
voor de tv hoor niks mis mee haha
die heeft twee oudere broers dus
zit ze geregeld tv te kijken of mee te
game cuben
te lang in een wipstoel is ook niet goed
je hebt die buggie toch in ligstand
gewoon vaak afwisselen
sommige kinderen liggen de heledag in een maxicosi
en als er boodschappen gedaan moeten worden
gooien ze de maxitaxi er onder
lijkt me ook niet goed hoor

nancy mama van randy 10 damon 7 en chloe 3 mnd
Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

De maxi cosi is zeker niet goed voor hun ruggetje! Een wipstoel eigenlijk ook niet wanneer het te lang duurt. Lukt een speeltapijt niet?