Wil niet drinken

De kleine meid (11 mnd) heeft enorm last van haar bovenkaak. Er is net een tandje door, verder zitten er 3 bijna blauwe bulten. Ze verdraagt de fles niet, drinkt soms wel uit een bekertje, maar op dit moment is dat zelfs teveel.
Gisteren en vandaag heeft ze gewoon te weinig gedronken. Ik merk het ook aan haar luiertjes. Heb vandaag een spuit gehaald om het drinken in haar mondje te spuiten, maar dat vindt ze verschrikkelijk.
Aangemaakt met pap wil ze het wel van een lepeltje eten.

Heeft iemand nog een tip hoe je op een andere manier wat vocht naar binnen kan krijgen?

Groetjes,

jantje

Ben met de leeftijd nog niet bekend, maar ik weet dat als ik heel ziek en zwak was mijn moeder me aan een washandje liet sabbelen. Met koud water is het misschien ook wel koelen voor haar tandje.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi,

Ik ga het meteen proberen, is inderdaad ook lekker koel voor haar kaak.

Groetjes,

jantje

Ik hoop dat het lukt. Anders kun je er misschien ook een ijsklontje in doen bedacht ik me later. Dat smelt dus blijft nat en is ook koel.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Vergeet niet dat in fruithap, groentenhap en yoghurt ook veel vocht zit. Dat wordt niet altijd meegerekend als mensen na gaan rekenen wat de kleine moppen aan vocht binnenkrijgen.

Groetekes, Sje