Wil jullie stemmen op Nienke Lemain?

Hallo lieve mensen,
Nienke doet mee met de fotowedstrijd, zelf zijn we natuurlijk gek op onze kleine meid maar ook zeker op deze foto.
Dus als jullie even de tijd zouden willen nemen om op ons meissie te stemmen zouden papa en mama dit heel erg leuk vinden Je moet dan wel lid worden van de nieuwsbrief maar das toch geen probleem?? .
Nou we merken het wel of jullie stemmen. Bedankt nog!
ze beginnen, op de 27ste Juni, Vandaag!!! Dus word snel even lid van de nieuwsbrief.

Klik op bovenstaande link. word lid van nieuwsbrief (te vinden links onder)
Vervolgens klik je op fotowedstrijd. Erna zoek je de foto van Nienke en dan kan je, je stem uit bring!

Nou harstikke leuk dat jullie willen stem!

Dank jullie wel
Veel liefs Melisha Aart en Nienke

mijn antwoord is nee, ik stem niet op je kind,als je wilt dat je kind meedoet aan een fotowedstrijd prima maar ga hier geen stemmen lopen ronselen voor een andere site.
Elk kind is mooi en voor zijn of haar moeder het mooiste

groetjes kim webmaster www.ikkeben.nl

ben het met kim eens,kijk iedereen vind zijn kind mooi,maar ik vind ook als je mee doet met een foto wedstrijd dat je dan niet op elke site moet gaan bedelen om stemmen,dan zeg ik op mijn beurd doe dan niet mee

Is dat van de beebiesite?
Ik zie geen link, maar ik zal kijken of ik de naam van Nienke daar tegen kom en stemmen.
Kleine moeite!

Succes!

Bianca, waarom je niet willen stemmen begrijp ik, want Kaitlyn doen ook mee! Dat je zeggen ik bedelen om stemmen, dat is niet waar! Ik vraag gewoon net zoals jij op jou site ook gedaan hebt. Jij doen het gewoon met een groot foto op je website! Jij hebt helemaal gelijk door te zeggen iedereen een zijn kind mooi vinden, ben ik helemaal met je eens. Ik vind het alleen raar dat jij van alle mensen voor mij wil kom vertellen wat jij denk van bedelen, terwijl je ook vraag voor stemmen!

kimmetje, Ik heb niet lopen en reclame maken voor andere sites! Dat was in iedergeval niet de bedoeling! Sorry, dat je dat denk! Over reclame maken. De leden van ikkeben.nl mag wel een ticker van een andere babysite hebben, hoe werk dit dan? (is dit dan geen reclame? Ik heb een beebiesite, net zoals veel van ikkeben gebruikers, dus vandaar dat ik dacht dat het geen probleem zouden zijn.

Met vriendelijke groet

Melisha

Hoi,
je bent hier op ikkeben, niet op een andere site, ik wens gewoon geen oproepen tot bezoek van andere sites of nieuwsbrieven.
Wat Bianca op haar prive site doet dat heeft niets te maken met het feit dat ikkeben geen oproepen toelaat.

ik vraag op mijn site totaal niet op stemmen

wat jij ziet is een top 50 meer niet,en die link staat toevalig onder de foto van mijn dochter,en hij link helemaal niet naar een foto wedstrijd

ik ziet dat ik 2 stemmen heb ja 1x van mij 1x van een vriendin

en meer ook niet…

ik ga hier ook niet neer zetten stem aub op me dochter,wie stemt oke wie niet oke,maar ga daar echt niet alle forums voor af waar ik lid bent,heb wel wat anders te doen

kimmetje, ben je niet zo beetje parranoide?

Bianca, ik zien je hebt wat beters te doen…

Ik ook dus, goeie dag nog

idd tot ziens

wat leuk, ik stem ook! Gezellig een fotowedstrijd

fancyface, we houden niet van spam en zeker niet van kinderachtige acties
bij deze heb je een ip ban
Bloom en fancyface zijn eenendezelfde

muts hahaha

quote:
quote:
muts hahaha

Bedoel je mij???

“Kinderen” die vragen worden overgeslagen.

Maar jij vroeg toch niets.

groetjes,
Armanda

Gewijzigd door - Armanda op 28 Jun 2005 13:32:35

hahaha ja ik bedoel jou,ben beetje opstandig vandaag,kan beuren he,maar bedoel het lief hoor

Hmmmmmmmmmm weer wat gemist zo te zien. Doejjjjjjjj

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ik kreeg een mailtje van Bianca, of ik haar kids ook zo mooi vond, en dat vond ik, dus heb ik gelijk gestemd

Groetjes Nathalie & Co

hahaa ja mooi zijn ze he whhaha ik leg weer dubbel hier sorry…

nee 1x amanda

Hmmm ik heb weer een avond visite pfff

Tries

Hahahahha, ben weer eens een paar dagen weg en mis meteen een hoooop zo te zien (uche uche)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

zo ziet je maar je mag gewoon niet weg