Hallo meiden
Wil even wat vertellen
Ed en ik hebben besloten dat we graag een tweede willen en ik ben dus gestopt met de pil nu maar kijken hoe lang het duurt
bij Robin heeft het 6 maanden geduurt veel spanningen gehad toen ik mijn hoofd leeg had gemaakt was ik dus ook zo zwanger
dus ik probeer maar wat spanningen te vermijden he
Goed wou jullie dit gewoon graag vertellen vind het zo leuk
Robin is nu 6 maanden
Groetjes Heleen
Wil jullie iets vertellen
is wel leuk zo vroeg op elkaar.
nou veel plezier met het oefenen enne we horen het wel
groetjes van Natasja
oh wat gaaf voor jullie zeg!! ik hoop dat het redelijk snel lukt. veel sucses ermee!! kussie van mij
maureen
Wat een spannend nieuwtje.
Ook hier wordt gehoopt dat jullie gauw kunnen melden dat Robin een broertje of zusje krijgt.
Succes!
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
hallo even voorstellen ben nieuw hier. Wendy is mijn naam moeder van Dylan in september wordt hij 2 jaar. Dylan kwam naar een half jaar met behandelingen. En nu ben ik zwanger bijna 24 weken en wat denken jullie een tweeling op komst! Ook dit weer met een half jaar behandeling. Nooit de moed niet opgeven positief blijven en gewoon je gangetje gaan zoals gewoonlijk. Het wordt wel erg spannend allemaal want ik voel me al erg zwaar bijna 6 maanden zwanger en mensen vragen wanneer ik moet bevallen ha h ahha. Ik woon in israel al 5 jaar in Eilat en de behandelingen zijn hier fantastisch geweest. Voor iedereen veel geluk toegewenst en hoop een reaktie te krijgen.
Veel liefs Wendy moeder van Dylan
Hoi Wendy,
Ik heb me toevallig bij de andere topic aan je voorgesteld!
Leuk dat je hier mee komt kletsen!
Groetjes, mamma van Stephan
Hoi Heleen en Ed.
Ja spannend is dat he. Vond ik bij Evianne in ieder geval wel heel erg en dat heeft bijna een jaar geduurd. Ik ben niet meer aan de pil gegaan sinds ik toendertijd gestopt ben. ( ondanks dat ik me nooit anders voelde, voelde ik me toch lekkerder toen ik ermee ophield )
Wij zijn inmiddels ook weer het oefenstadium voorbij. ( hahahaha we hadden nog een prima recept van de vorige )Ondanks dat het toch wel weer spannend is, ben ik er niet meer zo mee bezig als bij Evianne. Heel veel succes !
hoi allemaal,
Nou ik heb in de andere topic verdere details verteld hoop dat ik het niet te lang maak ha ha. groetjes allemaal bedankt voor de leuke reacties
Wendy
hoi heleen
nou veel plezier met klussen hopelijk lukt het snel sucses
groetjes marielle mama van tanja
Hallo allemaal
Het wil hier nog niet echt lukken hoor met zwanger raken Maar ik ben er niet mee bezig anders lukt het niet
Moet wel zeggen na het stoppen met de pil heb ik minder last van mijn bekkeninstabiliteit dus dat is een heel groot plus punt
Maar we blijven oefenen
Ed heeft nu nog twee weken vakantie haha
Groetjes Heleen
en als het raak is horen jullie het natuurlijk meteen
want ik doe niet aan de eerste drie maanden niks vertellen ( maar dat heeft heeft zijn reden)
Gewijzigd door - heleen op 22 Jul 2004 10:23:00
Gewijzigd door - heleen op 22 Jul 2004 10:23:42
Dat is wel fijn zeg, dat je nu minder last hebt van bekkeninstabiliteit.
Wist helemaal niet dat de pil daar invloed op had!
Ik ben trouwens best benieuwd (tsja, ik geef het maar gewoon toe) wat de reden is dat je
"er niet aan doet" om het de eerste 3 maanden niet te vertellen.
Ik ben het trouwens wel met je eens hoor. Ik heb dezelfde mening. Maar veel mensen hadden dat destijds niet verwacht (dat ik het metéén zou vertellen) omdat ik eerst 2x een miskraam had gehad. Dus iedereen dacht dat we het de derde keer dan wel voor ons zouden houden tot ik 3 maanden was.
Niet dus. Ik vond het juist fijn om te vertellen dat ik zwanger was en toen het twee keer een miskraam was, was ik juist blij dat ik dat kon delen met anderen.
Maar goed,heel veel succes ( ) en we horen het dan wel.
Hoi Bianca
Zal je even kort vertellen waarom ik het meteen vertel
Toen ik 17 jaar was heb ik een miskraam gehad was toen 5 maanden
Had aan niemand verteld dat ik zwanger was
Heb dus de miskraam alleen doorstaan
en achteraf vond ik dat zo erg dat ik het aan niemand kon vertellen
nu zul je misschien denken dat zien mensen toch als je zwanger ben
bij mij was het nog niet echt te zien vandaar
Toen ik zwanger van Robin was zei ik dus ook meteen iedereen mag het weten mocht het mis gaan zijn er mensen die ons steunen
en ja als je zwanger bent wil je het toch graag aan iedereen vertellen
dat was dus in het kort de reden
wil je meer weten hoor ik het wel
Groetjes Heleen
Oja nog even over die bekkeninstabiliteit
Ik ben snel na de bevalling weer aan de pil gegaan toen was de pijn van de bekken zo weer terug en sinds ik weer gestopt ben gaat het steeds beter
Mijn therapeut zei dat het wel mogelijk was omdat je nog hormonen in je lijf hebt van de zwangerschap en dan gooi je er nog meer hormonen bij je lichaam niet goed de kans krijgt te ontzwangeren
Groetjes Heleen
Hoi Heleen,
Wat erg van die zwangerschap van 5 maanden zeg!
Maar de reden die jij noemt om het meteen al te vertellen is dus ook voor mij de reden geweest.
Ik heb dus eerst die 2 miskramen gehad (gelukkig in een vroeger stadium dan jij, maar toch) en was blij dat anderen het wisten.
Ik moet er echt niet aan denken dat ik dat alleen had moeten doorstaan, zoals jij destijds!!
Gewijzigd door - Bieb op 22 Jul 2004 17:09:21
Wat vervelend die miskramen. Ik heb er ook twee gehad, voor beiden één. Ik ben dus vier keer zwanger geweest en heb twee kinderen. Ik zou best nog wel een kindje erbij willen, maar als dat betekent dat ik weer een miskraam moet doormaken, dan liever niet.
Nu weet ik ook wel dat je bij een volgende zwangerschap weer net zoveel “kans” hebt op een miskraam en dat ik waarschijnlijk (zoals zoveel anderen) gewoon pech heb gehad, maar de angst zit er wel in hoor. Vooral de onbezorgdheid tijdens je zwangerschap is weg, die stress kan nooit goed zijn.
Verder ben ik ook zo’n mens dat direct aan iedereen vertelt dat ik zwanger ben. Mijn ervaring is inderdaad dat mensen dat met je mee kunnen leven als het mis gaat, zij hebben immers ook al meegeleefd toen je dacht dat het nog ok was. Ik vertelde ook gelijk de naam. Bij de zwangerschap van Puck kon dat ook niet anders omdat Kika de naam wist (wij winsten dus dat ze een meisje was) en het niet over de baby had, maar over baby-Puck. Tsja…
Ik ben een erge flapuit en als ik dat dan in moet gaan zitten houden wordt ik er niet vrolijker op .
Succes allemaal en Heleen, ik hoop voor je dat het snel gaat lukken. En als het wat langer gaat duren, wordt het misschien wel een extra schatje . We duimen voor je!
Groeten,
Nikki
Heee, wat grappig.
Wij wisten ook al wat het zou worden en hadden het gewoon vanaf die tijd over Stephan
Hoi meiden
Ik wist bij 12 weken dat het een jongen zou worden
maar ik noemde hem nog geen Robin maar mijn prulleke
de meeste wisten wel dat het een jongen zou worden (familie , vrienden)
maar de naam zou nog geheim blijven
heb trouwens aan de verloskundige gevraagt toen ik zwanger was van Robin of ik extra echo`s kon krijgen of naar de gynogoloog mocht maar daar mocht ik pas heen als ik drie miskramen zou hebben gehad
Dat word je zo maar even verteld was hier ook best boos om hoor
Heb toch wel even in spanning gezeten toen ik 18 weken zwanger was voelde ik robin al en rond 23 weken voelde ik niks ben toen maar even naar de verloskundige geweest alles was oke
na de 5 maanden genoot ik helemaal van mijn zwangerschap ondanks de bekkeninstabiliteit
heb een best zware bevalling gehad maar ik vond het super
Groetjes Heleen
Gewijzigd door - heleen op 27 Jul 2004 08:23:32
quote:
Hoi Bianca Zal je even kort vertellen waarom ik het meteen vertel Toen ik 17 jaar was heb ik een miskraam gehad was toen 5 maanden Had aan niemand verteld dat ik zwanger was Heb dus de miskraam alleen doorstaan en achteraf vond ik dat zo erg dat ik het aan niemand kon vertellen nu zul je misschien denken dat zien mensen toch als je zwanger ben bij mij was het nog niet echt te zien vandaar Toen ik zwanger van Robin was zei ik dus ook meteen iedereen mag het weten mocht het mis gaan zijn er mensen die ons steunen en ja als je zwanger bent wil je het toch graag aan iedereen vertellen dat was dus in het kort de reden wil je meer weten hoor ik het wel Groetjes Heleen
hoi Heleen,
Ik ben onze Tibo* verloren op 5 maanden en half…
Als, je erover wil praten mag je altijd mailen hoor!
Groetjes,
Kim
fiere mama van Tibo*(°+10.12.2001) & Jonas (°09.08.2003)