Wil ik effe kwijt!

Toen ik hier kwam was Jamie 6 weken oud,ik had de pech dat hij overdags niet wou slapen en erg veel huilden!
Nou wou ik iedereen die mij zoveeel adviezen hebben gegeven heel erg bedanken!
Gordijnen dicht,kiss,knuffelen en nog veel meer jullie hebben me erg geholpen in die onzekere tijden!
nu is hij bijna 10 weken en is wereld van verschil vind ik haha het is zoeen vrolijk mannetje het is nu dankzij jullie ook slapen,voeding,lachen,knuffelen en dan weer overnieuw en jaaaaaaa gordijnen dicht haha ik hoef nu maar 2 keer effe speen in zijn mondje te doen en hij slaapt en gooit zijn speen er vanzelf uit haha ben er achter hoe moeier hij word hij erger hij daat huilen dus voordat hij gaat huilen hup naar bed effe jammeren dus om de speen maarja en ik weet inderdaad nu wanneer hij moe is jullie zeiden al komt vanzelf haha hij gaat aan zijn oortje zitten en zuigen op zijn vuistje!
Dus dank jullie wel jullie weten wel wie jullie zijn hihi een paar weet ik zo mama van bo , wil.michelle en nog een paar!
jullie zijn voor mij een grote steun geweest en nu nnog

Wat fijn dathet al zoveel beter gaat! Fijn dat we iets konden betekenen.

Geniet maar lekker van je kleine mannetje.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Fijn om te lezen dat het beter/goed gaat. Wees niet bang voor de dagen dat het een keer wat minder gaat (want die zullen er ook heus zijn) maar vertrouw op jezelf!! uiteindelijk beslis jij!! Geniet maar van je lieve slaperd

zie je haha iedereen weet wel wie ik bedoel haha
ik weet komen vast moeilijke dagen nog maar nu geniet ik vol op en heb meer vertrouwen in mezelf dat ik een goede mama ben en dat hij tevreden is!
heerlijk hij lacht zo heerlijk naar me hihi bah over 2 weken verlof over zo erg heb het gevoel dat mijn hart pijn doet als ik er aan denk niet bij hem te zijn hadden jullie dat ook?

eerlijk gezegd: nee. erg he… maar dat komt omdat Jurian huilbaby was die echt hele dagen lag te huilen. Ik was persoonlijk blij dat ik de zorg over hem even van mij af kon zetten… niet dat ik niet aan hem dacht hoor. Maar kon er savonds etc beter toen ik ging werken en het niet heel de dag heb moeten aanhoren. Wonder boven wonder is het vanaf die tijd ook goed gegaan met hem en is hij erg makkelijk geworden. Hij gaat dan ook naar mijn tweelingzusje dus … dat is vertrouwd en bekend voor hem.

Snap je gevoel hoor (puur moedergevoel is dat!)… maar geniet toch nog maar die 2 weken … hoeveel ga je werken?

Heel fijn mammietammie
zo zie je maar hoe goed ikkebenners zijn
zo hebben we allemaal steun aan elkaar en advies kan iedereen wel in bepaalde tijden gebruiken

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090413/cNVw.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/5oEUp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 15 Apr 2009 16:07:40

Iedereen moet het leren mammietammie ik heb er al een van 18 en ook ik moet nog steeds leren en dat zal wel altijd zo blijven.
Dacht bij me tweede dat weet ik allemaal wel maar zo werkt het niet ieder kind is weer anders

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Ik vond het eerlijk gezegd heerlijk om weer te gaan werken. Even weer iets voor mezelf. Ik heb dat echt nodig om er ook weer 100% voor de kleine te kunnen zijn. Dus nee, mijn hart brak niet. Wel bij de eerste keer naar de creche, maar dat ging zo goed dat ik het hierna geen probleem meer vond.

Sterkte met werken straks en geniet nog maar even van je paar weken verlof!

Groetjes!

Tof zeg dat het zoveel beter gaat! lekker van genieten!

Groetekes, Sje

Wat fijn voor jullie dat het zoveel lekkerder gaat. Heel goed dat je meer zelfvertrouwen hebt gekregen, dat is zo belangrijk. Dan kan je de dingen ook veel beter aan.
Ik heb zelf ook veel aan dit forum gehad en nog steeds als het even moeilijk is. iedereen reageert altijd snel en je hebt echt wat aan de adviezen. Ja we zijn natuurlijk allemaal mama dus we kunnen elkaar goed helpen.

Geniet lekker verder en werkse straks. Je zal merken dat dit toch ook wel weer leuk is hoor en het is dan nog weer veel leuker om naar huis te gaan.

Liefs!

aja mischien als ik weer begin op het werk valt het wel mee haha
32 uur werk ik tja best veel maar ken soms niet anders(woon tevens in het gooi lol)Dat laatste was grapje hoor maar situatie is nu zo dat ik niet minder kan werken .Maar goed van de 7 dagen heb ik dan 3 vrije dagen over moet ik maar denken(moet positief blijven lol)!

Lilypie Kids birthday Ticker

oja nog iets leuks haha ik dacht ineens weet je wat ik probeer ik doe wat meer voeding bij de water savonds mischien slaapt hij dan langer en nu al 3 nachten(klop het af)gaf ik het om 10 uur(slaap ik zelf ook namelijk dus komt goed uit lol)en hij kwan pas om ja half 4 hihi heerlijk eindelijk 5 en half uur achter elkaar geslapen en toen van 4 uur tot 8 uur heerlijk!

pas wel op dat je de voeding niet té zwaar maak, dan kunnen ze het niet goed verteren en heel erge last van buikkrampen krijgen.

ik doe juist meer water bij de voeding 200, met zes schepjes, is dat eigenlijk ook niet goed?? ze was gewend om 260 te drinken met de borstvoeding omdat ze zelf bepaalde hoeveel ze dronk, toen vond ik 180 water met zes schepjes zo weinig toen ik overstapte

meer water kan geen kwaad…

Dit kreeg ik zelf als advies van buro toen Jurian veel huilde en slecht kon ‘poepen’. Ook is het aan te raden als kindjes ziek zijn om de voeding te verdunnen met meer water … ligt nl minder zwaar op de maag. En nog een + punt met dit mooie weer krijgen ze toch iets extra’s binnen.

Dus geen zorgen … meer water kan echt geen kwaad. Maar meer poeder dan aanbevolen zou ik persoonlijk niet doen… (sorry) … maar geloof echt niet dat dit goed is voor de darmpjes die soms toch al zo gevoelig kunnen zijn.

Heeeeeeeeeee lekker zeg dat het beter gaat, nu maar op naar de 18 jaar

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Nee maak het niet te zwaar hoor (half schepje)
En het is van de omnio dus die is erg licht verteerbaar en doe het maar 1 keer bij de voeding van 10:00!
Want ik wou die uhhhhh michele hoe heet dat ook alweer erbij kopen Nutrilon ofzo nouja dat moet ik dus niet doen inderdaad omdat hij last heeft met poepen en overdag doe ik inderdaad iets meer water soms(had cb gezegt dus soms zeggen ze wel nuttige dingen lol)

bedoel je nutriton?? Waar mee heeft hij last met ‘poepen’?

Jurian heeft nl heel lang … ( wel tot 7 maanden) heel slecht ‘gepoept’. Ik moest toen ook nutriton gaan gebruiken voor de ontslasting en … toen ging het beterder! Dus als hij slecht kan ‘poepen’ zou ik eerder die nutriton gebruiken dan meer poeder in de voeding dit omdat het dan nog moeilijker te verteren is…

Nutriton ligt ook zwaarder op de maag… en dus zal hij daardoor ook beter verzadigd zijn… maar dit is wel de manier die ze als advies geven en die poeder niet.

Je vindt me misschien erg bijdehand… maar heb het beste met iedereen / en dus ook jouw en je kindje voor…

bij de en werkt het laxerend en bij de ander verstoppend mini-boy. Bij dylano werkte het ook laxerend gelukkig

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday Ticker

ja haha die bedoel ik ja!
Oke ik dacht omdat je het dikker maakt dat het juist moeilijk met poepen word(wat een onderwerp eigenlijk hihi)
Nou hij poept soms zo 4 dagen niet dus moet je na gaan hoe het voelt bij zoeen kleintje als het er in een keer uitkomt!
Nou als het laxeerend werkt zo het mooi zijn!
Is dat zoeen klein pakje van 5,00 geloof ik?