Wat fijn dat ze zich zo zwanger voelt. Idd een heel goed teken dat ze steeds meer symtomen heeft,
Spannend hoor nog even en dan de eerste echo!
Groetjes,
Sandra
Wat fijn dat ze zich zo zwanger voelt. Idd een heel goed teken dat ze steeds meer symtomen heeft,
Spannend hoor nog even en dan de eerste echo!
Groetjes,
Sandra
Zeker te weten dat goed is, mijn vk wenste me een goede misselijkheid toe, Helaas was ik ook 6 weken 24-7 misselijk. Ik weet dat het rot is maar ik wens het je zus wel toe
Groetjes,
Michèle
Ik was vanaf 6 weken tot en met de 41 weken kots misselijk … vreselijk! Maar … wel teken dat er iets aan de hand is en dus teken dat je weet dat je zwanger ben!! Alhoewel ik dat bij de 20 weken al wel wist … zo beweeglijk …
Wat schrikken zeg die bloeding! Fijn dat alles goed bleek te zijn!
Maar ik kan me haar ongerustheid goed voorstellen hoor. Ik zou het uitzoeken van een babykamer en het kopen van positiekleding ook zien als “het lot tarten”. Alsof het precies daarna inderdaad nog mis kan gaan.
Jammer dat ze niet zo intens van haar zwangerschap kan genieten maar gezien haar voorgeschiedenis is het natuurlijk wel verklaarbaar en heel begrijpelijk.
Hopen dat de 20-weken-echo haar meer rust brengt. En mogelijk dat ze nadat ze de 26 weken gepasseerd is ook weer wat meer rust krijgt omdat een kindje vanaf dat moment evt. in leven te houden is als het te vroeg zou komen.
Ik blijf duimen dat alles goed blijft gaan en dat ze over 25 weken haar eigen lieve kleine mop in haar armen mag houden.
Groetekes, Sje
Oh wat lijkt me dat moeilijk zeg dat je niet durft te genieten, is dit overigens niet met risico?? Want die angst lijkt me ook spanning met zich meebrengen en das ook niet geod natuurlijk. Hopelijk kan ze het toch een beetje los laten en genieten. Overigens moet ze toch positiekleding halen hoor want te strakke kleren is ook niet goed om te blijven dragen enne dat ze niet meer in der kleren past moet toch ook een goed teken zijn voor haar lijkt mij. Toch??
Groetjes,
Michèle
Schrikken zeg, die bloeding. Maar fijn dat het toch nog goed is. Hopelijk kan ze snel echt gaan genieten, het is toch te bijzonder om er niet van te genieten.
Groetjes,
M
Hoi hoi,
wat erg dat ze niet kan genieten van haar zwangerschap, maar wat goed dat ze zwanger is!! Niet alleen de stress kan funest zijn voor de baby maar ook voor haarzelf… ik had het namelijk ook dat ik bij de 2e niet kon genieten en van alles in mijn hoofd haalde, en mede daardoor is bij mij de PND gekomen, hou haar na de bevalling dus goed in de gaten, kan best zijn dat ze helemaal niet meer blij is dan of alsnog terughoudend… Wil jullie niet bang maken, maar dat is mijn ervaring er mee… Praat goed met haar en probeer haar toch wat op te vrolijken, misschien een kleinigheidje voor de kleine kopen, bv een fotolijstje voor de echo in te doen, zodat ze toch de kleine kan bewonderen en een beetje aan het idee kan wennen…
Grtz Von