´s avonds is het echt een drama de laatste paar weken met eten.
In het begin leek het eventjes goed te gaan door ze zelf met een vorkje te laten eten. Wij prikken het er dan op en geven dan het vorkje of lepeltje aan Lindsey en zij stopt t dan weer in d´r mondje.
Nou dit ging denk ik welgeteld drie dagen best aardig. Maar sindsdien is het een groot drama. Ik mag blij zijn als ze tussen 5 en 10 hapjes binnen krijgt, daarna gooit ze heel demonstratief de lepel of vork op de grond.
Dus wij heel streng optreden en na drie keer het vorkje/lepeltje op de grond te gooien gaat het bordje weg en geen toetje.
Maar dit gaat dus elke avond zo behalve wanneer ze een keer een potje krijgt dan gaat t helemaal op.
Nu is dus mijn vraag of jullie er in deze mate ook ervaring mee hebben en wat jullie hier dan mee doen. Mijn moeder kwam met het idee om zelf appelmoes te maken en dit erbij of doorheen te geven.
Ik snap dat ze in een behoorlijk uitprobeerfase zit, maar ze zal toch wel iets meer moeten gaan eten ´s avonds om ook daar het nodige spul uit te halen. En ook als het een paar dagen zou zijn vind ik t nog niet zo´n ramp maar zoals ik al zei het duurt dus al een paar weken.
Opzich reageert ze er niet echt op als ze zo weinig heeft gegeten het is niet dat ze ´s avonds of de ochtend erop helemaal hongerig is.
Hopelijk hebben jullie wat tips hoe hier mee om te gaan
liefs,
Rinske