Wil geen broccoli meer eten omdat

hij denkt dat dat bomen zijn!
jeeeetje hij heeft weer wat nieuws. vroeger was hij er dol op

Huh?? Hoe komt ie daar nou ineens bij dan???

Groetjes,

Michèle

geen idee, hij vind ze op bomen lijken ofzo toen ik er nog eens naar keek snapte ik m ergens wel
je ziet een mini stronkje met zo’n groen gedoetje eroverheen
boom dus
daarna werd het nog erger hoor
want zn vlees at hij ook niet, dat was poep.
en zn aardappelkrieltjes at hij wel want dat waren eieren met kaasjes:S
bizar kindje heb ik he haha

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha hij heeft wel een rijke fantasie, maar eh ik zou er niet te veel in meegaan hoor, voor je het weet eet ie niks meer of neemt ie een loopje met je.

Groetjes,

Michèle

Te veel Sesamstraat gekeken? Daar zijn de bomen ook van broccoli

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wou ik ook net zeggen, de bomen in Sesamstraat zijn broccolistronken.

En bij HoelaHoep ook… in de getekende stukjes dan.

Wie weet heeft hij het daarvan, maar een sterke fantasie heeft hij zeker!! :smiley:

Groetjes van Sascha en Senne

Tja, Nikki noemt ze nog steeds bomen hihi “Mam, eten we vanavond boompjes??? Jammieeeeeeee!!”

jaaaaaa hahahaha dat heeft ie van sesamstraat hihihihi

nou hier eet mn kleine vent (3) geen "blocoli"omdat hij het gewoon NIET lekker vind. fijn hoor. net als bloemkool. spinazie. verdorie, alles wat erin ging…beland nu in de prullenbak. tot van de week, ineens gaat ie zowaar alles proeven. THANK GOD. eigewijze snotneuzen

x Floss

nee haha hij kijkt nooit naar sesamstraat! dit heeft hij echt uit eigen beweging bedacht dus. echt bizar.
maarja nu vlees ook nog eens poep is… kan ik beter maar kipfilet bakken denk ik ipv donker vlees gekkie!

quote:
Te veel Sesamstraat gekeken? Daar zijn de bomen ook van broccoli

Groetjes,
M

Dat wilde ik nou ook net zeggen… hihi

Ook ik dacht direct aan Sesamstraat!

Wij hebben gister broccoli gegeten en Nora smult er gelukkig nog van! Was ook lekker; pasta met broccoli, zalm en boursin cuisine en cashewnoten. Supersimpel en het valt altijd in de smaak!

Maareh… je kunt de broccoli ook kleiner snijden, misschien dat hij het dan niet meer op bomen vindt lijken!

Wel fijn dat hij zich bekommert om het welzijn van onze planeet!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

hahahahaha, je laatste zin bescheurde me echt Liske, hihi!
maar nee hij heeft het niet van sesamstraat, dat kijkt hij nooit eigenlijk.
nooit aan gedacht dat op te zetten. hij vind die baby dingen nooit echt leuk en kijkt liever disney films…jungle book, finding nemo, cars etcetera!
wat ie wel leuk vind is bumba. maar daar houdt het ook mee op, bij nijntje gaat hij spontaan brullen, evenals bij de teletubbies.
nijntje boekjes daarentegen…vind ie fantastisch!
uberhoudt de boekjes (de rijmvarianten dan he) van dick bruna kan hij wel waarderen.

ooh wat toevallig liske dat jullie ook boursin quisin (oid hihi) hebbe gegeten
mijn broer is kok en die is hier pasta komen maken.
met italiaanse groenten, die roomsaus dan met ook een beetje blueband finesse erin om de saus sauzeriger te maken. en natuurlijk de boursin.
er zaten ook gamba’s in, en cherrie tomaatjes
hij kan echt LEKKER KOKEN!!!

quote:
'We eten vanavond courgette, je weet wel, zo'n lange appel: lekker he..'

Hahaha… Nora heeft ook zoiets. Ze eet geen pasta, maar als je aan het koken bent en haar een pasta geeft voordat er iets opzit, dan doet ze het in haar mond en zegt: hmmm… KAAS! Vervolgens eet ze braaf haar bordje leeg. Anders eet ze alleen de saus en de groenten… Raar kind!

Inge, das echt handig hoor die boursin cuisine. Anders moet je zelf aan de gang met room, kaas, knaoflook… scheelt je bakken met tijd en het smaakt heel goed.

Wat leuk dat je broer zo goed kan koken! Komt hij vaak voor jullie een potje klaarmaken?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers