Hallo moeders,
Annika is vandaag 9 maanden. Sinds vorige week krijgt ze 'smiddags tussen 3 en 4 uur geen flesvoeding meer, maar diksap en een liga. Het lijkt wel of ze sindsdien geen zin meer heeft in de flesvoeding voor het slapen gaan (geen idee of daar een verband tussen zit). 's avonds krijgt ze rond een uur of half 7 warm eten en dat gaat er goed in, ze lijkt wel meer te willen als het op is. Rond 7 uur geef ik haar flesvoeding, nutrilon Forte en bambix. Nu al een paar avonden achter elkaar wordt ze hysterisch als ik de fles probeer te geven en draait ze haar hoofd weg en met haar handjes duwt ze de fles weg. Ik probeer na wat afleiding t nog een keer, maar ze drinkt niet. Heeft iemand enig idee wat r aan de hand zou kunnen zijn? Ik heb de fles al n keer direct na het avondeten gegeven, ook n keer geruime tijd erna om te kijken of dit verschil had, maar blijkt helaas niets uit te maken.
Kan het zijn dat ze de flesvoeding zat is? Krijgt ze dan nog wel genoeg binnen? (Ze krijgt nu 's ochtends een fles en tussen de middag een fles).
Herkent iemand dit?
Groetjes, Derkiene.
DPA!