Dacht zal een even een topic openen
Ben erg benieuwd hoe het met je gaat?
En hoe het met je kleine prul in je buik gaat
Hoop het snel te lezen
Wil 25 hoe is het
Fijn dat het zo goed gaat met de zwangerschap. Lekker van genieten!
Wel heel jammer dat de relatie met je zus eronder lijdt. Zoals ik al eerder schreef, hoe verdrietig en wrang het ook voor haar is, haar verdriet mag er niet voor zorgen dat jij minder geniet van je zwangerschap. En dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar dan nog, zou het fijn zijn als jullie je daar allebei voor inzetten. Jammer dat dat maar van een kant komt, de jouwe.
Probeer toch van de rest van de zwangerschap te genieten, want hoe hard het ook klinkt het probleem ligt nu aan de kant van je zus, zeker gezien het feit dat jij er zoveel mogelijk rekening mee houdt hoe het voor haar moet zijn.
Hopen dat jullie toch nog wat nader tot elkaar kunnen gaan komen tegen de tijd dat de kleine man komt of tegen de tijd dat-ie er is. Want ook die kleine man kan er niks aan doen dat zijn tante ongewenst kinderloos is. Het moet niet zo zijn dat je zus geen band op wil bouwen met jouw zoontje. Kinderen voelen dat heel precies aan namelijk hoe de gevoelens van mensen zijn.
Groetekes, Sje
heej wil,
fijn dat het goed gaat met jou en je kleine man, en ik denk er hetzelfde over als sje hopen maar dat de band over een tijdje beter gaat. Geniet maar van je laatste 10 weken
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Meid super dat het goed gaat met de kleine
Nu jou suiker nog een beetje op peil
En ja over je zus het is klote dat het zo moet en verder heeft Sje het meeste wel gezegt
Meid wij willen graag weer digitantes worden hoor voor je kleine
En je kan hier altijd de stress van je af typen
Dikke knuffff
ha wil ,
wat vervelend zeg dat je er alleen voor staat!
Mijn moeder kan ook zo zijn van ach stel je niet aan vroeger moest ik dat toch ook allemaal doen? Ik sta er voortaan boven en onhoudt alles goed!
Laatst waren hun aan het verbouwen en vroegen of mijn man kon helpen, anders kwamen ze in tijdnoot! Ik heb toen gezegd NEE echt niet wij moeten het ook zelf doen.
ze was 2 dagen pissig en het was weer over.
Fijn dat het met je zwangerschap wel goed gaat en ja last van je bekken, ik weet wat het is had ik bij onze eerste ook! Erg pijnlijk!
Je kunt hier echt van je afpraten hoor, en een klaagverhaaltje was het echt niet je moest het even kwijt en dat kan hier!
groetjes en succes met de laatste weekjes!
Worden we weer digi tante hihihih
groetjes Gytha
Gewijzigd door - gytha en Lieke op 06 Oct 2008 14:37:20
Wat goed te horen dat het goed gaat met de zwangerschap. Jammer dat je zo’n last hebt van je bekken en dat je zus zo tegen je doet. Dat moet best pijn doen… Maar wat iedereen al zegt, je moet blijven genieten van je zwangerschap en later van je mooie kindje!
Succes nog met de laatste loodjes.