Wijze les geleerd

Wij hadden vrijdag een kleurboek gekocht voor morgan om mee te nemen naar het ziekenhuis en kleurpotloodjes en omdat we die niet hadden ook een punteslijper. Ik helemaal niet meer aan die punteslijper gedacht, hoor ik achter me in de keuken vanmiddag, mamma doet een beetje auw. Maar ja alles doet auw op het moment dus ik zeg met me rug naar der toe wat dan?? Nou zegt ze kijk vinger, heb een beetje bloed. Draai ik me om, heel der shirt onder het bloed en der broekje, had ze der vinger geslepen in de puntenslijper zeg maar. Dat ding is vlijmscherp natuurlijk. Meteen een pleister erom en vingertje omhoog. Later de pleister verwisseld, maar ze was aardig beduusd (zie foto) en we hebben allemaal een les geleerd. Wij dat peuters dus echt overal hun vingers insteken en Morgan dat een punteslijper scherp is…

Groetjes,

Michèle

Arm meiske…even in de gaten houden dat het niet gaan ontsteken, want die puntenslijper kan goed vies zijn…

@ Freubeltje hij was gelukkig nieuw en het heeft goed gebloed, maar we houden het zo ie zo in de gaten hoor geen zorgen, pappa is BHVer Overigens heeft ze de hele middag met der vingertje in de lucht gelopen.

Groetjes,

Michèle

och gosjie! wel grappig dat ze dat zo nuchter zei
en idd vingertoppen zijn net hoofden qua bloeden. hoeft mara een sneetje in te zitten en het bloed komt er behoorlijk uit.

Wat een kleine vingertjes dan, dat ze in een puntenslijper passen. Dat lukt hier gelukkig niet. Schrikken zeg!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@ Mriek dit is zo’n punteslijper voor normale en dikke potloden en dat vingertje past dus wel in dat grote gat

Groetjes,

Michèle

Aha. Sneu hoor, ze trekt ook echt zo’n beteuterd koppie. Hopelijk heeft ze ervan geleerd.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@ Mriek ik in iedergeval wel en heb hem uit grijpveld van morgan gezet.
Maar denk het wel want ze was best onder de indruk van al dat bloed.

Groetjes,

Michèle

hoi,

gelukkig is het goed afgelopen en heeft ze er idd van geleerd.
maar verder wat een mooi meiske zeg!

@ Mamma van 2 kids, ja zonder arrigant te zijn, daar heb ik vaak veel bekijks mee

Groetjes,

Michèle

Hihi ze kijkt idd wel erg beteuterd.

Hoop voor jullie dat ze hiervan geleerd heeft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Jeetje wat een stoere meid dat ze niet eens huilt
Lijkt me best pijnlijk, brrrrr moet er niet aan denken…
En inderdaad Morgan is echt een mooie meid

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ach goss de arme meid, al moest ik stiekem wel lachen dat ze heel nuchter zegt ik een beetje bloed

Hopelijk heeft ze der lesje geleerd,

Liefs Michelle

Vanmorgen na mijn ogentest hebben we der pleister verschoond en toen was het wel huilen van auw en nee nee nee, Helaas weer open en bloeden, maar er zit een schone pleister om. Die laten we nu maar even zitten want anders blijf je het open trekken. Maar het was schoon, we hebben nu kunnen zien wat ze gedaan heeft. De ze heeft hem niet gedraaid maar met eruit halen der vinger open gesneden dus ze heeft een flinke jaap in der vingertje. Pappa gaat deze week maar niet zwemmen met haar want het moet eerst goed dicht. Maar ze zal het denk ik niet snel meer doen.

Groetjes,

Michèle

ah gerumkies … ja soms zitten de ongelukken in zeer kleine hoekkies, ik had het toen pip net in bad kon zitten en legde mijn scheermessies altijd op de badrand… nou gelukkig dat ik haar al zag grijpen, …maar ja ik had nog nooit kleine kindjes in bad gehad… dus die messies hebben nu een hoog plaatsje… maar je moet zo opletten met kleine dingen, gelukkig heb je zo’n koele chick, die zegt’beetje pijn ’ hahaha kleine bikkel !!

Pippy is geboren 17.07.2009