Wij zondag naar Derek Ogilvie gaan

Ik heb er ontzettend veel zin in.
Mijn vriend en ik gaan samen met mijn ouders, broer en zijn vrouw. De kindjes gaan naar mijn schoonouders.

Is iemand ooit al eens bij zijn show geweest? Ben benieuwd naar ervaringen.

ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel super geweldig. Zou ik ook graag een keer doen. Heb je veel moeite moeten doen voor kaartjes?

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

o wat super zeg
lijkt me een geweldige ervaring
veel plezier en laat het weten hoe het was he !!!

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Mijn schoonzusje heeft het allemaal geregeld. Maar volgens mij was het niet zo’n probleem om aan kaartjes te komen. We gaan naar Utrecht toe.

Heb er ook echt zin in. Ben ook erg benieuwd om te zien of het live meemaken van zo’n show net zo spectaculair is voor mijn gevoel als wanneer ik het op tv zie.

Ik laat zeker weten hoe het was.

Ik zou heel graag naar hem toe willen.
Of eigenlijk een persoonlijke reading… ik ben een beetje sceptisch maar toch zou ik willen weten of hij dingen van mijn vader en moeder doorkrijgt…

Laat je weten hoe het was?

Groetjes van Sascha en Senne

Gaaf zeg, veel plezier!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Gaaf joh, hopelijk kan hij wat betekenen voor jullie, enne mocht je hem spreken vertel hem dat ik hem een mailtje gestuurd heb voor een ikke ben groepslezing van onze kindjes

Groetjes,

Michèle

@Michele: zal ik doen .

Een ieder van ons hoopt eigenlijk wel een berichtje van de andere kant te krijgen. Mijn moeder denk ik van haar overleden vader en mijn vader van zijn ouders. Mijn schoonzusje heeft een miskraam gehad bij de eerste zwangerschap. Senne was eigenlijk van een tweeling. Helaas is het tweede vruchtje met 5,5 week gestopt met groeien. Heel stiekem hoop ik dat dat kindje contact zoekt.

Ik ga er blanco in, kan het iig niet tegenvallen.

Ik kijk altijd wanneer hij op televisie is
Maar weet nog steeds niet wat ik ervan denken moet

Ben iig wel heel nieuwsgierig naar jouw ervaringen als je geweest bent !

Groetjes van Miranda

wow wat gaaf! heel veel plezier zeg!

@Michele: hahahaha ik zag die titel al… en ik dacht meteen: heee ik zal michele is vragen of ze al iets heeft gehoord zonder dat wij het weten