Wij zo voor de 1e keer nw schoenen gaan kopen

quote:
Nou voor 54 euro mag ik toch hopen dat er een goed voettebed in zit, man ik koop er 3 paar stiletto's voor als het moet !

maar goed ze is erg content met haar nieuwe jordanpatta’s

Pippy is geboren 17.07.2009

In stiletto’s zit ook geen goed voetbed

Groetjes,

Michèle

nee da weet ik maar mijn voetjes kunnen niet op platte schoentjes, krijg ik spontaan pijn in me rug van !

Hoe lang loop jij al op die hooge hakken meid?? Wel eens aan gedacht dat je achillespezen te kort geworden zijn??

Groetjes,

Michèle

al lang hoor, niks mis met me pootjes… alleen me sloffen zijn plat, ja en een paar sportschoenen ,maar ja ik hou nou eenmaal van hakken !

Ik ook kan alleen niet meer op alles lopen.

Groetjes,

Michèle

sommige schoenen zijn ook duidelijk niet ontworpen om mee te lopen, die trek je aan onder je buro op je werk, en trek je uit als je het pand verlaat hahahhaa!!

maar ja ik kan zo genieten van het schoenenuitzicht onder mijn buro !

Ha ha ha hmmm alla vic beckham??

Groetjes,

Michèle

ja zoiets, in london zie je het kei veel, madamme de trein in, op naaldhakken en mantelpak, en als ze dan uitstappen komen de ’ fletjes’ uit hun handtassen !

Ha ha ha ja dan zou ik het ok nog wel kunnen waren het niet dat ik denk ik de dribbels naar de printer niet eens meer zou kunnen maken

Groetjes,

Michèle

ja die haal ik dus nog net hahahhahaa

Ha ha ha ja die hier op de kamer zou ik ook nog wel halen, maar die op de gang wordt lastiger.

Groetjes,

Michèle

hahaha ja hier staat hij echt om de hoek net buiten mijn kantoor, printje ophalen lukt dan, kei veel inscannen en dus 15 minuten op die dingen achter de printer staan, begin ik nie aan, dan ga ik zonder schoenen, maar ja daar zijn ze hier al aan gewend !

Ha ha ha ze weten dat ze voor de sier zijn dus

Groetjes,

Michèle