Wij zijn


#1

Hallo,
Wij zijn Glenn en Julien.
Glenn zijn papa heet Erwin, En mama Kristine,
Julien zijn papa heet Marcus en mama Kristine.

Sinds 4 jaar zijn we een gezellig gezinnetje. en sinds 3 maanden is deze uitgebreid met de komst van liefdes-baby Glenn.
Julien van 9 jaar is super trots op zijn binkie broertje en doet het ontzettend goed. Kan er goed mee omgaan dat Erwin de papa is van Glenn, en hij zelf doordeweeks bij papa Marcus is.

Wij, Erwin en Kristine, Zijn dan ook ontzettend Trots op alle 2 onze kindertjes.

Veel liefs Kristine


#2

Welkom! Gefeliciteerd nog met Glenn! Ik ben de moeder van Erik, hij is 2 jaar. We wonen met ons drietjes in Drenthe. Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#3

Ha ha ha ik dacht dat ik uit een gecompliceerd gezin kwam. Ik ben trouwens Michèle, mamma van Morgan van 2 jaar en woon samen met Mervin, morgan’s vader. Verder hebben we 4 katten en een konijn genaamd Jos. En we wonen in die mooie stad achter de duinen.

Groetjes,

Michèle


#4

Gezellig dat de dieren ook mee tellen.
Dan kan ik ook weer mee praten!?
We hebben 2 paarden, Guus en Jones,
Ook een konijn, Wammes,
3 katten, Pruts, Lucky en Milo,
2 Honden, Mellow en Lucky,
en een vis die heet Rietje…
(vond Julien een mooie naam…)
Lekkere beestenboel bij ons dus.
Haha, groetjes Kristine


#5

Hoihoi, welkom hier

Ik ben Hanna (bijna 24) mijn vriend heet Stefan (bijna 26) en we hebben een allerliefst dochtertje van 7,5 maandjes, Sylvie
We hebben 1 katje, Fluffy.

Veel plezier hier!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#6

Welkom op ikkeben! En gefeliciteerd met Glenn. Wat leuk klinkt dat een liefdesbaby… beetje boulevard style!

Ik woon met mijn man en dochter van 2 jaar in het Westland. Oh, en met de poes Sofietje natuurlijk! Goudvissen komen rond Kerst, mn dochter is helemaal weg van vissen!

Wat voor paarden heb je? ik rijd (als ik niet zwanger ben) 2 ijslanders.

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#7

Hier horen de beesten er inderdaad gewoon bij. We zijn er ooit (4 jaar geleden) met 6 begonnen, maar vorig jaar geleden overleed spotje op 14 jarige leeftijd en afgelopen jaar overleed Twister ook met bijna 14. Nu hebben we nog Mickey van 17 die nog wel gezond is maar wel heeeeel oud. En dan hebben we onze boys Diablo van 8 en It van 7 en dan onze baby Artemis van 4 jaar. En Jos is nu 6 maanden oud en geadopteerd uit een konijnenopvang waar ze hem met 10 wekenlangs de weg gevonden hadden en nu mag ie bij ons een goed leven hebben.

Groetjes,

Michèle


#8

Hallo Kristine,

Leuk dat je, je ook hebt aangemeld
Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Glenn!

Ik ben Chantal, 22 jaar en woon samen met mijn vriend Daan 28jaar in Amsterdam. Wij zijn sinds 16-07-2010 de zeer trotse ouders van onze dochter genaamd Kendra.

Heel veel plezier hier!

Groetjes, Chantal

Gewijzigd door - Kendras Mommy op 13 Nov 2010 14:20:25


#9

Welkom!

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van bijna 2 jaar.
We wonen met z’n drieën in Rotterdam

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#10

he welkom
ik ben Rinske ben getrouwd met Daan en samen hebben we een dochtertje Lindsey van 2 jaar.

@Liske: wat grappig wij hebben ook een poes en die heet ook Sofietje

liefs,
Rinske


#11
quote:
Gezellig dat de dieren ook mee tellen. Dan kan ik ook weer mee praten!? We hebben 2 paarden, Guus en Jones, Ook een konijn, Wammes, 3 katten, Pruts, Lucky en Milo, 2 Honden, Mellow en Lucky, en een vis die heet Rietje.. (vond Julien een mooie naam..) Lekkere beestenboel bij ons dus. Haha, groetjes Kristine

Is dat niet heel verwarrend een hond en een kat die lucky heten??

Groetjes,

Michèle


#12

Welkom op ikkeben!

Ik ben Sandra, 30 jaar en getrouwd. Samen met mijn man en ons zoontje Tim van ruim 2 jaar wonen we in Noord Holland. In maart volgend jaar verwachten we ons 2e wonder.

Groetjes,
Sandra


#13

Hoi hoi
Ik ben Juna, heb een dochtertje Jada van 2 jaar 8 maanden. Wij wonen in Malawi, waar Jada ook geboren is, omdat haar papa hier vandaan komt.
Wij hebben 1 kat; Neighbour! hihihihi Nu alweer 4 maanden oud. Het is een oranje kater, maar Jada zegt dat het een meisje is! hihihih En ze is er nog steeds van overtuigd, zelfs nadat de dierenarts toch echt zei dat het een jongen was!
Ik ben opgeleid als verpleegkundige en werk hier als case manager waardoor ik lekker dagdiensten werk.
Welkom hier op ikkeben!
Groetjes


#14

Hoi hoi
Ik ben Juna, heb een dochtertje Jada van 2 jaar 8 maanden. Wij wonen in Malawi, waar Jada ook geboren is, omdat haar papa hier vandaan komt.
Wij hebben 1 kat; Neighbour! hihihihi Nu alweer 4 maanden oud. Het is een oranje kater, maar Jada zegt dat het een meisje is! hihihih En ze is er nog steeds van overtuigd, zelfs nadat de dierenarts toch echt zei dat het een jongen was!
Ik ben opgeleid als verpleegkundige en werk hier als case manager waardoor ik lekker dagdiensten werk.
Welkom hier op ikkeben!
Groetjes


#15

Heyy… Gezellig!!!
Leuk hoor…
Tja een hond en een kat die lucky heten en dan een hond en een kat die mellow en milo heten. Zo hebben we elkaar leren kennen dat was dus wel heel erg toevallig. Glenn is echt onze liefdes baby, Erwin en ik hebben in de afgelopen 4 jaar een serieuze relatie test gehad, en die zijn we helemaal schade vrij doorgekomen. Hebben ook echt begrepen dat we voor elkaar bestemd zijn. Daarom zijn we ook getrouwd, en een jaar later kwam onze liefdes baby… Zo voelen we het alle 2 ook echt. Voor mijn relatie met Erwin heb ik een zware periode door gemaakt, en ben nu echt heel erg happy. Ik heb een ierse tinker, een grote van 1.58, en een fjord van 1.47. Tinkertje is mister jones en guusje is mijn fjord… Jones had ik al en hebben voor Erwin ons guuske erbij gekocht… Nu gaan we als het weer wat beter weer word samen rijden… Erg gezellig dus…
Bedankt voor de verwelkomingen van jullie allemaal…
xxx Kristine


#16

Helaas hebben we Mellow, onze oudste beagle vandaag in moeten laten slapen.
Verdrietig dagje voor ons…
Groetjes Kristine


#17

Ach, wat triest zeg. Veel sterkte. Het is toch echt een deel van je gezin.

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#18

OOh wat erg
Veel sterkte!!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie