Wij gaan vanacht lekker op vakantie!!
Tot over een tijdje
Liefs, Anne
Gewijzigd door - lalala op 05 Oct 2009 14:54:34
Wij gaan vanacht lekker op vakantie!!
Tot over een tijdje
Liefs, Anne
Gewijzigd door - lalala op 05 Oct 2009 14:54:34
een hele fijne vakantie meid!
en ik ben ook wel benieuwd waar jullie heen gaan?
en hoelang??
Hele fijne vakantie. Je bent waarschijnlijk al onderweg. Dus waar jullie naar toe gaan en hoelang horen we wel na de vakantie
Lekker genieten!!!
Ben veel te laat, dus een fijne vakantie toewensen heeft geen zin meer. Maar ik ben uiteraard wel erg benieuwd hoe jullie het gehad hebben. Hoop dat jullie een hele leuke vakantie gehad hebben.
Groetjes,
Sandra
Zo, wij zijn weer trug!!
Vancht om 5 uur lagen we in bed…
We hebben een hele goede vakantie gehad op Kos, zeker 6 van de 11 dagen schitterend weer en heerlijk bijhet zwembad gelagen.
Seth heeft zo’n beetje alle Grieken versierd, door lekker met ze te sjansen.
En ook heeft hij heerlij kin het zwembad gespeeld, wat wel een beetje koud was
Helaas was hij de laatste 2 dagen ziek: ruim 40 graden koorts, en wilde alleen maar huiln en bij je liggen, het was echt zo zielig om te zien! Juist die dagen was het weer gelukkig ook minder: oftewel: stromende regen!! En wij maar rondjes lopen met de kleine man in het complex.
Gelukkig lijkt hij er nu redelijk bovenop te zijn, alleen piept hij nog wat veel, maar ook niet gek als je ongeveer de hele nacht wakker bent geweest.
De wasmachine draait al volop, en wij moeten nog wat bijslapen
Ik ga eens even kijken wat ik allemaal gemist heb, misschien trek ik er even de auto voor uit!
Want ik heb jullie wel gemist van de vakantie, toen ik wat vraajes had
Liefs, Anne
Lekker hoor, zo laat in het jaar nog even een weekje zon pakken… Terwijl wij hier met de kachels al weer aan zitten Jammer dat Seth de laatste dagen wat ziekjes was, maar hoop dat hij zich snel weer beter voelt.
Wat heb je dan een bende hè, als je weer thuis komt!
Welkom terug Anne!
Fijn dat jullie zo genoten hebben en dat alles goed gegaan is met Seth. Wel jammer dat hij de laatste 2 dagen ziek is geweest. Is hij alweer beter of nog niet?
Veel leesplezier!
Groetjes,
Sandra
Fijn dat je er weer bent!! Zo te horen hebben jullie een lekkere vakantie gehad…super! Wel vervelend dat Seth ziek is geweest de laatste 2 dagen.
Hoe ging het vliegen met de kleine man?
Oh lekker joh. Wij hebben vandaag de verwarming weer aangezet Enne is het mannetje weer zichzelf al??
Groetjes,
Michèle
Welkom terug!
Jammer dat Seth ziek werd. Hoe gaat het nu?
Veel plezier met bijlezen hier!
Groetjes,
M
Ja, ging echt heel erg goed!
Tijdens stijgen en dalen had hij nergens last van en viel zelfs in slaap!!
Verder vermaakte hij alle mensen om zich heen tijdens de heenreis en tijdens de terugreis heeft hij veel geslapen, en verder moest hij een beetje bezig gehouden worden, maar ja, hij was gewoon niet lekker en heeeel erg moe!
Het ging wel iets beter met hem. Hij had vanochtend geen koorts meer en was een stuk levendiger. Wel nog heel erg aan het peiepen, mar volgens mijn gaat hij ook weer een sprong in. Aan het eind van de dag had hij helaas weer 39,5 graden koorts, en wilde hij nits meer, en vooral niet in zijn eigen bed slapen.
Nu ligt hij er met een pcm in en hoop ik dat hij lekker slaapt, want ik lig zelf inmiddels ook voor pampus…
Alles doet zeer, en ik lig te rillen in bed, ben bang dat ik ook een griepje heb
Liefs, Anne
Och, zul je altijd zien. Gaat het met de kleine man beter, wordt mama ziek. Hopelijk voel je je morgen beter en krijgen jullie een rustige nacht. Beterschap!
Groetjes,
M