Wij zijn verhuisd!

Na een dikke 6 maand bouwen is ons nieuwe huis helemaal klaar. Afgelopen woensdag was de dag dat we zijn verhuisd! Heerlijk. Wat een ruimte en luxe.
Anderhalf jaar hebben we in een tijdelijke woning gewoond van een krappe 6 bij 9 meter.
Van woensdag op donderdag heeft ons meisje bij oma geslapen zodat wij konden verhuizen. Gisteravond was haar eerste nachtje.
Wat moest mama wennen!!! Ander half jaar lang heeft ze bij ons op de kamer geslapen en nu ligt ze aan de andere kant van het huis. Wel op de bovenetage net als papa en mama. Wij slapen op de voorkant van het huis en ons meisje op de achterkant.
Om half 3 vannacht schrok ik wakker, m’n meisje huilde. Voor mijn gevoel deed ze dit al heel lang. Waarschijnlijk niet…en in onze tijdelijke woning als ze eens wakker was liet ik haar huilen. Maar nu sprong ik uit bed om haar weer in te stoppen.

Hopelijk lukt het mij om straks weer lekker te slapen…en niet met oren op stokjes om alles maar te willen nemen,

Verder is het erg mooi geworden. Iets moeten inleveren went snel…maar luxe went nog sneller.

Gr

Wat fijn voor jullie! Het zal snel genoeg wennen allemaal, voor jou én je meisje. Geniet van de ruimte en luxe!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Gaat zeker lukken. Vanmorgen samen met m’n meisje in bad geweest. Groot feest. Mooi om je kind zo te zien genieten.

Wat heerlijk voor jullie, Je zou een babyfoon kunnen gebruiken. Maar net wat je zegt ze zal echt niet lang gehuild hebben hoor daar slapen wij mama’s op

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat fijn he!
Geniet maar van je paleisje

Gr, Danielle

Wat heerlijk dat jullie nu verhuisd zijn. Leuk dat ze nu ook een eigen kamer heeft.
En nu nog even lekker genieten van de laatste loodjes van je zwangerschap.

Groetjes,
Sandra