Wij zijn verhuisd?

We wonen nu met zijn vijfjes in Lelystad en hebben het reuze naar onze zin. Carlin en Elysia hebben hun draai gevonden op hun nieuwe school en hebben veel nieuwe vriendjes gemaakt. Tumani vindt alle vogels, auto’s en vliegtuigen geweldig en wandelt de hele buurt door met ons op zijn dagelijkse uitjes.

Zal snel even een foto plaatsen.

Gr, Martha

he martha!! heb mijn videocamera herontdekt enne kwam sint opnames tegen die je volgens mij wel graag wilt hebben.Ik krijg in januari een betere pc en maak er dan een filmpje van , neem effe contact met me op dan kan ik het opsturen.
Heeel veel geluk in Lelystad

groetjes Kim, mama van

en

Heee Martha , wat leuk dat je er weer bent, en wat zijn ze groot geworden!

Ik heb je aanvraag goedgekeurd alleen krijg ik het terug zou je een geldig e-mail adres willen invullen? denk dat de oude er nog in staat.

gr Tries

Hé Martha, nu ben je dus een stadsgenootje geworden !
Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben hier
Haha, wie weet ben ik je al eens tegengekomen zonder het in de gaten te hebben

In ieder geval ook welkom terug op het forum hier.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

hoi marty
wat leuk dat je er weer bent .en dat alles goed met jullie gaat .ik zal snel naar jullie foto s kijken .he welkom terug ,ja de kleine zal al wel al groot zijn zeg.jee wat een pittig mannetje is dat geworden zeg lief hoor .ja en die andere twee zijn ook groot

groetjes marielle mama van
10-10-01

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 16 Dec 2005 09:49:36

hee marty gezellig dat je weer wat van je laat horen,gelukkig hebben ze hun plaatst gevonden is altijd wel fijn vooral voor kinderen,

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ps.leuke foto’s en wat zijn ze gegroeid zeg

Bianca,Dylan & Kaitlyn