Wij zijn ook (eindelijk) naar de

dierentuin geweest vandaag. Even stoom afblazen na alles. Morgan had 's morgens al door dat er wat te gebeuren stond dus ik was nog niet beneden na het douchen en ze stond iedereen al in zijn jas te dirigeren van we moeten weg en schiet op. We hadden nog een pluim van Mervin zijn werk (kerstkado) en die verschafte gratis toegang tot blijdorp.

Daar aangekomen heeft morgan haar ogen uitgekeken. Ze vond het geweldig weer. Ze heeft gemiauwd naar de leeuwen, tijgers en alles dat maar katachtig leek. Ze ging uit der dak in oceanium ( ze is bezeten van vissen) en heeft weer een nieuwe knuffel mogen uitkiezen (een olifant) das namelijk een beetje ons ding. We proberen 1 keer per jaar naar een dierentuin te gaan en dan mag ze een knuf uitkiezen. Ik had als kind ook heel veel knuffels en ik ben nog dol op knuffels. En ze gaan (als het goed is) een leven lang mee. Maar goed ze heeft wel een paar keer in der buggy zitten spacen, maar pas op de terugweg (half 4) viel ze in slaap en heeft 45 min geslapen en nu ligt ze al sinds half zeven in der bed te zingen en te kletsen. Ze wil niet in slaap vallen. Hopelijk slaapt ze wel uit hierdoor. Ach morgen een dagje rust. Lekker thuis rommelen en een beetje bbq-en 's avonds.

Onderweg in de trein naar de dierentuin

Oh pappa die is mooi

Vissen kijken

Mijn vrienden van vorig jaar

Een lekker cakeje eten

En deze is speciaal voor Rainbow…

Een paarse vis…

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 23 May 2010 20:06:16

Ah wat leuk zeg, die foto waar ze dat cakeje eet super schattig.
Je kunt zien dat ze het naar haar zin heeft gehad.

Gr Patries

Op mijn hyves staat ie als reeks zeg maar dan is ze echt met dat cakeje bezig. Maar hier zouden dan alleen al 5 foto’s van het cakeje staan

Groetjes,

Michèle

Heb ze net op je hyves gezien, erg lief. Ze is echt druk met haar cakeje.

Gr Patries

Lief! Was een geslaagde dag dus, fijn joh!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

wat een leuke foto’s!
Bij welke dierentuin zijn jullie geweest?
Fijn dat het zo leuk was! ik geloof het graag en ben stiekem wel een beetje jaloers… ik wil ook!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat hadden jullie zalig weer zeg! En wat een leuke foto’s! Zit mevrouw prins(es)heerlijk op schoot bij papa! Echt gezellig zo’n dagje weg! Ze is echt aan het genieten! Enne…die paarse vis…is die speciaal voor mij? Mooi beestje zeg!

Eva zou ook de olifant hebben gekozen. Zij heeft een grote olifantkop aan de muur, van pluche. Eerst dacht ik dat ze er bang voor zou kunnen zijn, maar ze vind 'm superlief. Ze wil 'm elke avond aaien voor ze gaat slapen. Wij vinden olifanten ook gaaf!

Wij zijn vandaag naar de ijsboerderij met speeltuin geweest. Eva gedroeg zich als een echt Brabants boerinnetje en wilde haar tractor aan niemand afstaan. Verder liep ze voor het eerst op een trampoline. Gillen van enthousiasme. Toen sprongen er grote kids op en werd ze gelanceerd. Maar ze bleef lachen. En ook het ijs ging er goed in. Was het altijd maar van dit superweer he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Leuk!!
Wij gaan morgen naar de dierentuin. Ben benieuwd of Dani net zo gaat genieten, maar dat zal wel goedkomen!!

@ Inge we zijn naar blijdorp geweest. Wij gaan altijd mt de trein en gezien morgan haar gebrek aan slapen op zo’n dag is dat even ver genoeg nog. Als ze straks ouder is gaan we wel verder.

@ Rainbow, ja ik moest meteen aan jou denken toen ik die dag met je voorliefde voor paars

Wij gaan straks even een badje halen voor in de tuin en vlees voor de bbq. Dus even een relaxdagje thuis vandaag. Mama heeft ook best last van der rug van het gesjouw en gesjok gister.

Groetjes,

Michèle

Die meid heeft genoten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@Michele, grappig dat je in de dierentuin aan mij dacht! I LOVE PURPLE!

Groetjes Rainbow, trotse mama

heerlijk,. zon dagje blijdorp!

Erg leuke foto’s!

Wij hebben een abonnement voor Blijdorp en zijn er ook best regelmatig te vinden. Heeft Morgan ook haar ogen uitgekeken in het Oceanium?? Nora is elke kere weer erg onder de indruk. Jullie hadden heerlijk weer, trouwens!

liefs

Ha ha ha ach ja

Groetjes,

Michèle

Super foto`s
Zo te zien was het een super geslaagt dagje

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Leuk zeg!!

Lekker dat ze zo genoten heeft

Liefs, Anne