dierentuin geweest vandaag. Even stoom afblazen na alles. Morgan had 's morgens al door dat er wat te gebeuren stond dus ik was nog niet beneden na het douchen en ze stond iedereen al in zijn jas te dirigeren van we moeten weg en schiet op. We hadden nog een pluim van Mervin zijn werk (kerstkado) en die verschafte gratis toegang tot blijdorp.
Daar aangekomen heeft morgan haar ogen uitgekeken. Ze vond het geweldig weer. Ze heeft gemiauwd naar de leeuwen, tijgers en alles dat maar katachtig leek. Ze ging uit der dak in oceanium ( ze is bezeten van vissen) en heeft weer een nieuwe knuffel mogen uitkiezen (een olifant) das namelijk een beetje ons ding. We proberen 1 keer per jaar naar een dierentuin te gaan en dan mag ze een knuf uitkiezen. Ik had als kind ook heel veel knuffels en ik ben nog dol op knuffels. En ze gaan (als het goed is) een leven lang mee. Maar goed ze heeft wel een paar keer in der buggy zitten spacen, maar pas op de terugweg (half 4) viel ze in slaap en heeft 45 min geslapen en nu ligt ze al sinds half zeven in der bed te zingen en te kletsen. Ze wil niet in slaap vallen. Hopelijk slaapt ze wel uit hierdoor. Ach morgen een dagje rust. Lekker thuis rommelen en een beetje bbq-en 's avonds.
Onderweg in de trein naar de dierentuin
Oh pappa die is mooi
Vissen kijken
Mijn vrienden van vorig jaar
Een lekker cakeje eten
En deze is speciaal voor Rainbow…
Een paarse vis…
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 23 May 2010 20:06:16