Wij zijn naar de dieren tuin geweest

hoi allemaal wij zijn vandaag naar de dierentuin in antwerpen geweest, is toch iets geweldigs voor een peutertje van twee he!!! giraffen waren grote honden,tijgers en leeuwen poezen, maar het hardste hebben we gelachen toen we bij de gorilla s waren ik vroeg aan stefke wat is dat dan? en hij keek mij met zo een snoet aan van mama weet jij dat dan niet en zei heel droog dat is ene meneer mama!!! hihi weet niet hoe hij erbij komt ma vondt het wel echt super grappig!!

liefs jessica

He wat leuk, is volgens mij heel indrukwekkend voor zo’n kleintje, verheug me al om dat soort uitjes met Jonathan te doen…!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Robin vind het ook allemaal super de dierentuin
Wij gaan vaak naar ouwehandsdierenpark in Rhenen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Heerlijk hé! Daan heeft in Overloon zijnogen uitgekeken. Naar allemaal dieren waar je dicht bij kunt komen. ( Loop je tussen de kangeroe´s, herten en natuurlijk de nodige dieren achter een hekje).

Bij de geitjes was hij heel voorzichtig. Fijn aaien totdat ze aan zijn wagen knabbelde. Hij gaf me de geit toch een oplawaai ( niet te doen isse Daan zei ie). Moest wel erug lachen. De geit had niks.
En de wagen is nog heel.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ik ben gisteren naar het Plaswijckpark geweest in Rotterdam, was ook heel leuk en goed te doen alleen met 2 kids.

Echt heel leuk om te zien hoe kinderen op dieren reageren.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ondanks dat ik het toch wel zielig blijf vinden voor de dieren, is het wel erg leuk om naar de dierentuin te gaan. We zijn vorig jaar met Evianne naar de dierentuin in Amersfoort geweest, erg gezellie.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005