Wij zijn gisteren

naar het sprookjeswonderland in enkhuizen met het hele gezin .de meiden vonden het geweldig al die huizen met sprookjes en de dieren en de speeltuin en daarna nog even is in de zee gepoedelt kort om een geslaagde dag het is echt de moeite waard

groetjes marielle mama van tanja

ow heerlijk hoor zo`n lekkere dag. Ik kan me voorstellen dat de kinderen het geweldig vonden, sprookjes, dieren, speeltuin en dan nog even heerlijk naar de zee. Ik heb het even opgezocht op het net, ziet er ook heel gezellig uit. http://www.sprookjeswonderland.nl/
Ik vind het trouwens heel jammer en ook opvallend dat veel kinderen niet meer opgroeien met sprookjes.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Ziet er leuk uit, die link ga ik bewaren.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Wij zouden morgen gaan, maar het is toch wel meer zwemweer dan Sprookjeswonderlandweer. Ik ben er nog nooit geweest ondanks dat het vlakbij is, en het schijnt idd erg leuk te zijn.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Wij hebben dit jaar een seizoenkaart gekocht voor Sprookjeswonderland en zijn er dit jaar geloof ik al 4 keer geweest (oef, haha!).
Maar het is een super leuk park, betaalbaar en ik kan het iedereen aanraden!!!

Groetjes, mamma van Stephan

P.S.
Carola,
wij wonen ook in de buurt.
Wonen we dan toevallig bij elkaar in de buurt?

he bieb ik denk dat ze tussen jou en mij in woond kwa gebiedt denk ik hihihih

Hoi allemaal,

Nou, ik woon niet in de buurt en ik heb er ook nog nooit van gehoord. Wat ziet het er ontzettend leuk uit! Een beetje zoals de Efteling was voordat het een pretpark werd. Of zie ik het verkeerd, plaatjes zeggen ook niet alles.

Ik ga er een keer heen denk ik. Ik zal laten weten hoe het was.

Groeten,
Nikki

ben ikke dichter bij
hihihihihihihihihihi moet je echt doen carola heel erg leuk voor de kids tanja heeft het er nu nog over sprookjesbos

Gewijzigd door - zaan5 op 06 Aug 2004 22:45:28

Nieuwe gok: Den Helder?

Voor wie was die gok? Voor Marielle?
Ikke woon in ieder geval niet in Den Helder.
In Flevoland, haha!

Die gok was voor jouw woonplaats, Bianca. waarschijnlijk weet je Hoorn en HHW wel te liggen?

Ja hoor, aan de andere kant van die lange dijk waar wij overheen moeten voor het sprookjesbos

hihihihihihihihihhahahahahahahahaha lol

groetjes marielle

Nee hoor, flauw van mij Carola (al is het wel de waarheid die ik sprak ).
Als het goed is heb ik hier in het openbaar al die tijd nog niet verteld waar wij nou precies wonen, maar volgens Stephan is het in Lelyland, hahahhahahaha!!!
Meestal zegt hij trouwens eerst dat hij “thuis” woont of “bij pappa en mamma”

Flevostad, Lelyland, what’s in the name? Het belangrijkste is dat ie weet waar ie thuis is: bij zijn papa en mama.

Wij zijn vrijdag geweest was super leuk, alleen veelste warm eigelijk, maar zijn daarna heerlijk wezen zwemmen in het ijzelmeer zal nog foto’s plaatsen
tis echt een aanrader voor kleine kinderen

Tries

Liefs Tries