Wij weer thuis zijn!

Nou hehe we zijn er weer, we hadden een erg verrotte terugvlucht, de vlucht op zich niet maar de tijd wel 1.20 werden we al op gehaald
Maar buiten dat hadden we een superfijne vakantie, ik weet niet wat me overkomen is, maar m’n kids waren beide (b)engeltjes! Milan had op z’n tijd wel z’n boevenstreken, maar óns hoor je niet klagen!
De glijbanen waren echt super, Demi vond dat echt helemaal geweldig, ik dacht eigenlijk dat er alleen een aquapark was, dus voor de grote en kids dus onder begeleiding, maar in het kinderbad waren dezelfde glijbanen alleen een paar maatjes kleiner, dus Demi en Milan hebben de tijd van hun leven gehad!
Er was ook een soort schans, waar je met een grote band vanaf moest, oh Demi vond dat helemaal gaaf!
Er waren echt heel veel zwembaden, ook een golfslagbad, echt heel gaaf allemaal!
Het was elke dag zo’n 40 graden, maar prima te doen aan het zwembad, want veel meer hebben we niet gedaan
Het hotel was supermooi, en heel erg luxe, je kon het zo gek niet bedenken of het was er, erg mooie kamers, en het werkte prima zo met z’n viertjes op 1 kamer, 1 minpunt was de RUSSEN, echt onbeschoft volk!!
Demi elke avond met d’r vriendje naar de minidisco hand in hand, zo schattig, en dan samen dansen, was echt heel erg leuk!

Dus we hebben echt een superleuke vakantie gehad, die we zeker nog eens over gaan doen!

Ook nog een dagje met m’n broertje afgesproken, was ook leuk, erg apart om je eigen broertje daar tegen te komen hihi!

Jammer he ‘Ron’, dat wij het zo naar onze zin hadden!!

Groetjes Nathalie & Co

Dat klinkt echt als een héérlijke vakantie!!
Enne…ik kan me voorstellen dat je met 40 graden verder niet veel doet behalve bij het zwembad liggen
En wat leuk dat ze in het kinderbad ook glijbanen hadden!
En Demi met haar vriendje, hihi. Heb je er foto’s van?
Ikke is errug nieuwsgierig hoor!!
Welkom terug in ieder geval!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ik heb er foto’s van word vanmiddag of vanavond, eerst met demi naar de kapper, en de was
Ik plaats er straks wat!

Groetjes Nathalie & Co

Heyyyyyyyyyy heerlijk dat jullie het zo super hebben gehad. Hihihi en met 40 graden had ik ook niet veel meer gedaan dan aan het zwembad liggen. Ben benieuwd naar je foto`s. Welkom terug !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

hoi welkom terug .wat leuk dat jullie hebben genoten.hopelijk hebben jullie veel foto s gemaakt .dat wij er ook van kunnen genieten ahahahahha

groetjes marielle mama van tanja

Ik heb foto’s geplaatst, veel kijkplezier!
Is nog niet goedgekeurd, maar duurt vast niet lang

Groetjes Nathalie & Co

Waar staan ze? Ben super nieuwsgierig hoor!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=18&NewsId=1514

Groetjes Nathalie & Co

Jeeee, wat een leuke foto’s!!!
En jemig zeg, dat Demi van die banden schans afging joh, hartstikke steil lijkt het op de foto
En die foto’s bij de zee 's avonds…super mooi hoor
Jullie hebben het overduidelijk erg leuk gehad!

wat fijn dat jullie zo veel plezier hebben gehad!!! ziet er ook echt allemaal super uit!

liefs jessica

Uhm bieb, hij wás ook stijl, echt niet normaal, ik vond het doodeng, maar demi gilde steeds van plezier!

Groetjes Nathalie & Co

Wat een geweldig leuke foto`s. Echte lekkere vakantiepret. Die kroelfoto is ook echt super aan de zee. Op naar de volgende vakantie whahahaha

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Leuke foto’s, krijg gelijk zin in vakantie.
Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Welkom terug
Wat een super leuke foto`s

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

gave foto’s nathalie

'he leuk die foto s nathalie .had ze nog niet gezien maar nu wel een super vakantie

groetjes marielle mama van tanja