Nou hehe we zijn er weer, we hadden een erg verrotte terugvlucht, de vlucht op zich niet maar de tijd wel 1.20 werden we al op gehaald
Maar buiten dat hadden we een superfijne vakantie, ik weet niet wat me overkomen is, maar m’n kids waren beide (b)engeltjes! Milan had op z’n tijd wel z’n boevenstreken, maar óns hoor je niet klagen!
De glijbanen waren echt super, Demi vond dat echt helemaal geweldig, ik dacht eigenlijk dat er alleen een aquapark was, dus voor de grote en kids dus onder begeleiding, maar in het kinderbad waren dezelfde glijbanen alleen een paar maatjes kleiner, dus Demi en Milan hebben de tijd van hun leven gehad!
Er was ook een soort schans, waar je met een grote band vanaf moest, oh Demi vond dat helemaal gaaf!
Er waren echt heel veel zwembaden, ook een golfslagbad, echt heel gaaf allemaal!
Het was elke dag zo’n 40 graden, maar prima te doen aan het zwembad, want veel meer hebben we niet gedaan
Het hotel was supermooi, en heel erg luxe, je kon het zo gek niet bedenken of het was er, erg mooie kamers, en het werkte prima zo met z’n viertjes op 1 kamer, 1 minpunt was de RUSSEN, echt onbeschoft volk!!
Demi elke avond met d’r vriendje naar de minidisco hand in hand, zo schattig, en dan samen dansen, was echt heel erg leuk!
Dus we hebben echt een superleuke vakantie gehad, die we zeker nog eens over gaan doen!
Ook nog een dagje met m’n broertje afgesproken, was ook leuk, erg apart om je eigen broertje daar tegen te komen hihi!
Jammer he ‘Ron’, dat wij het zo naar onze zin hadden!!
Groetjes Nathalie & Co