Wij weer terug zijn van vakantie


#1

Afgelopen vrijdag zijn we teuggekomen van vakantei. We zijn 3 weken wezen kamperen in nunspeet.
We hebben een superleuke vakantie gehad, jammer dat het zo snel alweer voorbij is.
Gisteren weer de eerste werkdag en wat heb ik de kindjes gemist zeg.
Het is zo lekker om even alleen maar tijd voor elkaar en de kids te hebben.
Noa is in de vakantie steeds meer gaan lopen, nog niet helemaal stabiel maar dat komt wel.
En Rens is veel vrijer geworden in het zwembad, hij springt zelf in het diepe en zwemt als een hondje zonder dat wij hem nog hoeven vasthouden uiteraard wel met bandjes.
zelf hebben wij vooral genoten van het uitslapen. de kids waren over het algemeen niet voor 8.30 wakker maar het werd ok regelmatig 10.00.
We zijn nog naar de dierentuin geweest en naar sprookjeswonderland, vooarl dat laatste deed het hier echt heel goed bij de kleintjes. Maar we zijn eigenlijk vooral aan het zwemmen en aan het varen geweest en Rens heeft veel gespeeld met de andere kindjes op het veld.
Ik kijk nu alweer uit naar volgend jaar vakantie!

Groetjes Ramona


#2

Fijn dat jullie zo hebben genoten van de vakantie!
Hebben jullie wel een beetje goed weer gehad? Begreep van familie in dezelfde regio dat het daar ook flink heeft zitten onweren… lijkt me met kamperen niet zo’n pretje…!
Wat valt zo’n eerste werkdag dan weer tegen he?!

Zit sprookjeswonderland in Nunspeet zelf, of ergens in de buurt? Ik ken het niet…

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#3

Wat fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben. Leuk is dat he sprookjeswonderland. Wij zijn er nu 2 keer geweest, maar willen deze zomer nog een keer. Is voor ons een uurtje rijden. Maar is superleuk voor die kleintjes en ook nog eens erg goedkoop.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#4

Dat klinkt goed zeg! En welkom thuis.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#5

Sprookjeswonderland is idd super. Het zit in enkhuizen. Vanaf huis is het voor ons een beetje ver maar vanaf de camping is het goed te doen. Beetje jeugdsentiment ben er als kind zat geweest maar toen woonde ik er ook dicht in de buurt.

Onweer hebben we idd wel gehad. Een nacht ging het zo te keer dat we Rens maar in de caravan hebben gelegd(die slaapt normaal in de aanbouw van de voortent) en Noa werd wakker van de regen op de caravan en die was daar bang van.
Lagen we dus met 4 man in een bed van 1.40 breed daar knap je niet echt van op. Het was zeker al 3.30 voordat het minder werd en we konden gaan slapen.
Gelukkig weinig last gehad van wateroverlast andere mensen bij ons op het veld wel die stonden tot de enkels in het water in de voortent. Maar goed wij komen al jaren op die camping dus we weten zo onderhand wel op welke plekken je niet moet staan als het regent.

Groetjes Ramona