Wij vroegtijdig naar huis zijn gekomen

ja wij zouden nog altijd op vakantie moeten zijn maar helaas we zijn de eerste ochtend weer naar huis gegaan.
we waren met twee gezinnen en hadden een bungalow gehuurd maar het bleek een stacaravan te zijn het andere gezin(mijn zus) kon dat niet acc en is na een ruzie vertrokken , en we waren met haar auto samen gekomen ze heeft ons gewoon met drie kids laten zitten …200 km van ons huis vandaan
woest was ik natuurlijk maar goed de sfeer was dus goed verpest dus zijn we de volgende ochtend met de trein naar huis gegaan
hetb ergste was nog dat de kleine bijna de hele reis geschreeuwd heeft tot hij uiteindelijk op het laatste stukje in slaap viel.

nou ben dus goed pissed

weet dat het het forum dr niet voor is maar moest het even kwijt

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Dat is balen!!! Kan me voorstellen dat je flink pissed bent. Dat je zus je zo heeft laten staan. Belachelijk!!

Ik kan me goed voorstellen dat je ontzettend boos bent!
Ten eerste: Zoiets doe je niet!!
Je laat niet zomaar iemand achter met kinderen.

Ik zou dan ook echt heel duidelijk zijn in het feit dat je niet meer met hun op vakantie gaat!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Huh? Dat kan toch niet?! Dat je zus dat heeft gedaan zeg. Is dat iets wat je van haar wel zou kunnen verwachten of niet? Ongelooflijk.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

door omstandigheden zijn wij zonder elkaar opgegroeid en dit hadden we gezamelijk gepland om eens echt tijd met elkaar door te brengen dus nee verwachten doe je zeker niet.
het ergste vind ik dat het huisje schijnbaar belangrijker was dan je familie
dat ik me geld kwijt ben vind ik nog het minst erge

zekers komt er geen vakantie meer maar denk zoiezo niet dat dit nog ooit goed gaat komen dit doe je gewoonweg niet of het nou wel of geen familie is je laat niet drie kinderen achter en zo van zie maar hoe je thuis komt pffff dat gaat echt ver over mijn grens heen.

ik heb zoiets van probeer het 1 nachtje je bent alleen in het huisje om te slapen verders niet en als je dan zoiets hebt van ik kan niet meer dan oke dan vinden we een oplossing

maar boek dus echt nooit meer via vakantieveiling.nl want je krijgt dus niet wat je beloofd word

Heftig hoor. Hebben jullie nog contact gehad?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Das indd goed balen zeg, maar waarom heb je er niet met je eigen gezin nog wat van proberen te maken, vind het zo sneu voor de kids.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

omdat het park zelf niets te bieden had het zwembad was gesloten en moesten daarvoor 40 km verderop zijn maar ja zonder auto word het lastig
we waren niet de enigste op het park die klachten hadden over de accomodatie bleek bij het uitchecken er stond om 9.00 al een hele rij mensen die boos waren met het feit dat het als bungalow werd verkocht en een staccaravan bleek te zijn
nou hebben wij door de vakantieveiling niet de vollepot betaald maar die andere mensen dus wel
al met al hebben we gewoon 300 euro weggegooid maar ben meer gekwetst door het voorval die met mijn zus zich voordeed

op een sms na voor wat spullen die in haar auto lagen is er geen contact meer geweest.

Jeetje meid wat ontzettend naar dit zeg. Denk je lekker op vakantie te gaan en dan gebeurt dit. Wel gek van je zus hoor om zo heftig te reageren en daar zit je dan met 3 kids…

Ben je lekker mee dan. Zo ie zo door de miskoop maar helemaal door je zus. Sorry dat ik het zeg maar van je familie moet je het maar hebben.

Groetjes,

Michèle

Nee indd dan kan ik het me voorstellen dat je na huis bent gegaan.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Jeetje wat rot, ik kan me zeer voorstellen dat je nu nog het meest ontdaan bent van hetgeen zich met je zus afspeelde. Onwijs jammer zeg !

Sterkte, want het moet een lastige dobber voor je zijn.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

van mijn familie moet je het echt niet hebben haha mijn zus was dan ook de enigste waar ik nog contact mee had.
maar heb het nu effe lekker van me af kunnen schrijven dat helpt wel hihi dus bedankt meiden.
normaal ben ik een echte binnevetter maar dankzij dit forum kan ik zo nu en dan ook even mijn eitje kwijt hihi
maar heb vandaag wel besloten om te gaan sparen voor mijn rijbewijsje dan ben ik never nooit meer afhankelijk van iemand anders

nogmaals bedankt meiden voor jullie luisternd oor(of beter gezegd lezend oog haha)

Ja een eigen rijbewijs is dan zeker erg makkelijk. Wij hebben ook beide geen rijbewijs, maar ik moet zeggen wij gaan ook niet met familie op vakantie. Drie jaar terug in december vroegen mijn zwager en schoonzus of we mee gingen op vakantie, mijn schoonmoeder en andere zwager zouden ook meegaan en later hoorde ik dat de ouders van mijn schoonzus ook meegegaan waren en dat het een drama was geworden. Maar goed wij waren toen met een kindje bezig dus mervin zegt nee doe maar niet voor hetzelfde geld ligt ze te bevallen dan. Niet wetende dat ik inderdaad zou bevallen in die week. Als ik nu de verhalen van mijn schoonmoeder hoor was ik ook heeeeeel blij met mijn bevalling op dat moment

Enne geen dank hoor meid. Daar zijn we ook hier voor.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 11 Apr 2010 19:22:30

Goh, wat ontzettend rot zeg! Dat je zus de stacaravan niet kon accepteren zeg. Wat maakt dat nou uit, wat je zelf ook zegt! Ik vind alles best, zolang er maar een bed in staat! Jammer dat het zo gelopen is en helemaal akelig van je zus dat ze jullie zo in de steek heeft gelaten. Hier is het laatste woord vast niet over gezegd. En terecht dat je kwaad bent hoor! Het geld is ook flink balen, is toch veel geld, maar het is nog rotter dat je zus zo heeft gedaan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

jeetje…dat ga je menen.
Daar sta je dan met je kids, voor een stacaravan, en een weggelopen zus.
Ik vind het geen stijl!!

Groetjes Marianne mama van Ruben

Jeetje wat een verhaal zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend kwaad bent. Daar sta je dan met 3 kids en de gedachte er een leuke vakantie van te maken. Belachelijk dat ze het niet eens wilde proberen. Natuurlijk is het een teleurstelling als er een caravan staat in plaats van een huisje. Maar probeer je eroverheen te zetten en ga er later over klagen bij de organisatie. Je kunt toch niet zomaar je eigen zus met 3 kinderen achterlaten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

wat mij het meest gekwetst heeft is dat haar dochter van drie mijn man vertelde dat mama altijd zo deed tijdens de vakantie nou als ik dit van te voren had geweten… nou ja dan was ik dus zeker niet gegaan
maar ik probeer het nu maar van me af te laten glijden.
en uitkijken naar een vakantie met mijn eige gezinnetje

ja kijk als het nou voor een week was geweest dan had ik zeker een klacht ingediend
maar voor twee nachtjes ga ik toch niet moeilijk doen ik bedoel je kan er toch het beste van maken het is niet de bedoeling dat je e hele dag in het huisje zit toch?
wij zijn wat vakantie betreft ook best wat verwend meestal gaan we naar centerparcs dus dit was ook echt niet wat we gewend zijn maar even een teleurstelling en weer door ook al is het dan maar voor de kinderen die zich er echt niet druk om maken zolang er maar een speeltuin is vermaken zij zich wel. maar ja dat ben ik dan he

groetjes

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 12 Apr 2010 09:31:42

En ik vind dat je helemaal gelijk hebt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker