Wij vrijdag (gisteren) 10 jaar samen zijn! Update

Wou wat gaat de tijd snel!!! 10 jaar… (wat waren wij toen nog broekies…)

Wij zouden vrijdag uit eten gaan, en kreeg van mijn vriend te horen dat ik niks mocht regelen… hihi… hij wil mij verrassen!! Heerlijk!!

Ik kijk uit naar vrijdag!!!

Groetjes mama Jade

Gewijzigd door - mama Jade op 06 Aug 2011 18:02:41

Leuk!! Laat je maar lekker verrassen!

Wij zijn ook alweer 14 jaar samen. Jeetje wat gaat dat snel zeg!

Veel plezier!

Alvast gefeliciteerd!
Ben benieuwd wat jullie uiteindelijk gaan doen, maar na 10 jaar zal je vriend vast weten waar hij je mee kan verrassen!

Veel plezier,
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Jeetje wat lang! Gefeliciteerd!

Goed hoor, van harte! Ben benieuwd naar de verrassing.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wij hebben een super avond gehad!!

Toen ik thuis kwam had mijn vriend een grote bos bloemen bij. Daarna heeft hij mij mee uit eten genomen waar wij exact 10 jaar geleden ook zaten! Vond ik zo super bedacht, had daar ook niet aan gedacht totdat hij dat zei!!
Daarna lekker in het dorp op het terras gezeten, komen wij daar vrienden tegen die er 10 jaar geleden ook bij waren…(heel toevallig, wel heel bijzonder).

's Avonds toen wij thuis waren zei m’n vriend, je krijgt nog een ding, maar daarvoor moet je mee gaan… Mocht ik een nieuwe horloge uitzoeken!!! Natuurlijk vanmorgen meteen gedaan!!! Wat heb ik toch een super mannetje!!!

Wil een foto toevoegen maar heb geen idee hoe? Moet hij dan eerst op facebook/ hyves staan?

Groetjes mama Jade

Wat onzettend leuk en lief allemaal!!

Via deze site kun je je foto’s kleiner maken:

http://tinypic.com/

Via bladeren kun je de foto opzoeken op de computer, dan Resize klik je op website/email
Dan foto uploaden, je moet dan een code overtypen.
Daarna wordt je foto kleiner gemaakt en komen dan vershillende linken te staan naast de foto. Volgens mij is het de 2de link…maar het staat er wel boven (voor forums)
Dit copieer je.
Deze kun je hier dan zo neerplakken

Succes.

Dat klinkt als een supergeslaagde avond. En tof dat je ook nog een cadeautje mocht uitzoeken. Lief hoor!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier een afbeelding van de horloge die ik gekregen heb!

Dank je Pjukje!

Groetjes mama Jade

Gewijzigd door - mama Jade op 06 Aug 2011 21:32:06

Hoi,

wat fijn dat jullie zo genoten hebben, op naar de volgende 10 jaar!!
En wat een ontzettend mooi horloge, goede keuze!

Gr. mama van 2 kids

Wauw, mooi klokje zeg!

Groetjes,
M

Dat klinkt zeker leuk.

En idd een erg mooi horloge wat je gekregen hebt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers