heerlijk een midweek weg gaan naar center parcs…
heb er nu al zin in hoor zit er al heel lang naar uit te kijken en nu is het bijna zover…
heerlijk een midweek weg gaan naar center parcs…
heb er nu al zin in hoor zit er al heel lang naar uit te kijken en nu is het bijna zover…
Ooooh, lekker zeg!!!
Naar welk park gaan jullie?
Alvast veel plezier hoor!
Groetjes, mamma van Stephan
wij gaan naar erperheide belgie
dylan is al aan het aftellen,nooit vertellen wij zoiets omdat hij heel nerveus kan worden maar we hadden de kids nog niet op paspoort staan en ja dylan denkt door en zei ineens wij gaan op vakantie hee mama ik wilde net nee zeggen en oma die er was zei ja nog zoveel nachtjes grrrrrrr hahaa
maar goed zit al lijstje te maken wat we mee nemen,en dylan had zijn koffertje al klaar staan gisteren hihihiihhi
Ooooooh, wat leuk!!!
Erperheide schijnt het allerleukste park voor kinderen te zijn dat Center Parcs heeft!
Maak je lekker veel foto’s?
Enne…op zich wel grappig dat Dylan nu al aan het aftellen is maar ik kan me ook goed voorstellen dat je het liever nog even “geheim” had gehouden
Gewijzigd door - Bieb op 16 Feb 2004 13:22:00
Hoi Bianca.
Ja Erperheide is toch met Baluba? Die overdekte ballenbak/speeltuin?Zijn wij2 jaar geleden geweest…Echt super.Heel mooi park.Ik vond het ook het mooiste voor kinderen zoals Bieb al zei.
Veel plezier.
Groetjes Eljada
Hoi,
Zélf zijn we nog niet bij Erperheide geweest hoor!
Maar ik zag op internet en in de brochure dat dat de hoogste waardering krijgt wat betreft dingen voor kinderen en de foto’s en omschrijving vond ik onwijs leuk!
Ik zou er best eens heen willen. Alleen beetje ver (i.v.m. eigen zaak waarvoor we wel beschikbaar/bereikbaar moeten blijven).
wat leuk zeg, zo’n midweek. Wij mogen pas in september naar centerparks dus dat duurt nog zooooooooooo lang. In ieder geval, geniet er van en we lezen wel een verslag als je terug bent.
Liefs Kristel