Wij vanmiddag weer bezichtingen hebben

En vanmiddag hebben we dan weer een kijken voor ons huis, ik ben de tel inmiddles al kwijtgeraakt.
Maar tot nu toen alleen kijkers gehad en gaan biedingen, ze vinden allemaal dat er te veel aan het huis moet gebeuren, jeempy als ze toch een wisten wat er allemaal aan gebeurt is nieuwe betonnen vloeren nieuwe plafonds uitbouw en nog meer van die dingen.

Maar oke veel mensen verwachten tegenwoorig een huis wat helemaal af is, omdat ze blijkbaar 2 linkerhanden hebben i.p.v van 2 rechter.
En dan moet ik ze gelijk gegeven als je alles laat opknappen dan kost het je tegenwoordig inderdaad handen vol geld en dan moet er inderdaad nog veel gebeuren aan het huis.

Dus ik hoop zo dat het vanmiddag wat word! ik word er wel een beetje moe van steeds al die vreemde mensen over de vloer.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

nou marianne, succes maar weer vanmiddag!
mensen willen tegenwoordig voor een dubbeltje op de eerste rang.
en inderdaad zie je vaak aan het eindresultaat niet altijd hoeveel werk daar inzit.
groetjes christa mama van diantha

Gewijzigd door - diantha op 12 Jan 2006 14:50:09

idd tegenwoordig willen ze een huis kopen en er gelijk in en niks meer doen,maar helaas zo werkt dat niet

hoop voor je dat deze het wel willen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ik hoop het ook zo!! dan kan ik lekker weer terug naar mijn geboorte stad.
heb het hele huis vanmorgen nog even lekker gepoets, dus daar kunnen ze niet op afknappen.

goed zo,laat ze maar zien wat voor huis je heb,en hang overal briefjes op met mooie huis he kopen jullie vast wel ,dan kan ik lekker naar me geboorte stad terug hihihi

suc6 en duim voor jullie

Bianca,Dylan & Kaitlyn

quote:
ik word er wel een beetje moe van steeds al die vreemde mensen over de vloer.

Ik weet helemaal wat je bedoeld!
Ons huis staat te koop vanaf half september en we hebben ook onwijs veel kijkers gehad.
Erg leuk hoor, beter zo dan dat er niemand komt maarre…je wil wel elke keer je huis éxtra aan kant hebben en zelf kan je steeds je huis uit.
Gelukkig hebben we ons huis nu sinds een week verkocht onder voorbehoud

Heel veel succes!
Ik hoop dat er nu ook eens kopers bij zitten ipv alleen maar kijkers

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Nou… ben net thuis, nou ja een uurtje maar moest eerst even rustig eten.

Maar er lag netjes een briefje op de tafel van de makelaar, voor de verandering geen verhaaltje van ze vonden het NIET een leuk huis.

Er stond:
Een rustige gesloten man op zijn fietsje uit het dorp kwam redelijk postief op mijn over en was serieus.

Dus we houden de moet erin, en we zien het wel.

nou, wie weet.
niet negatief in ieder geval

op hoop van zegen ,zal wel mooi zijn natuurlijk

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nou spannend hoor! Ik zal voor je duimen!

Groetjes Nathalie & Co

EN??? Ik lees net je topic…Spannend hoor! Het zal wel niets geworden zijn, anders hadden we het al wel gehoord. Succes dan in elk geval met de volgende…
Groetjes Charon

Ik wou het eigenlijk nog even voor me houden, maar dat lukt weer eens niet.
We zitten op het moment midden in de onderhandelingen, en nu maar hopen dat hij ons laatste bod gaat accepteren, en wie weet is het nog wel voor dit weekend verkocht.

ben dus druk aan het duimen, maar moet nog even gedult hebben, hoop dat ik vandaag nog iets hoor anders word het een lang weekend, van gedult hebben.

Owww spannend zeg, ik duim voor je mee!

Groetjes Nathalie & Co

Hier nog 1 die met je mee duimt ene Justin duimt ook mee
Haha

Succes met afwachten

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ooooooohh, spannend!!!

wij duimen ook mee hoor.
ik hoop dat je vandaag iets hoort. succes meis

[URL=http://imageshack.us][/URL]

hihihi leuk heleen hahah

maar we duimen hier ook mee hoor

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nou als Justin, al mee duimt dan moet het helemaal goedkomen!!! wat een popy is het ook!

En…Mogen we al feliciteren???

groetjes een nieuwsgierige Charon…

Nee, nog niet.
deze doet er wel heel lang over om over zijn volgende bod na te denken.
Ik denk dat we vandaag wel wat zullen horen?!
Dus spannend vandaag, zullen we een ja of een nee te horen krijgen???

o, o, wat spannend,
we leven met je mee

[URL=http://imageshack.us][/URL]