Wij vandaag

na stefke zijn peuterklasje zijn geweest
na de nieuwjaar start hij daar met een paar haolve dagen per week… gisteravond laat stond zijn toekomstige juf hier aan de deur om hem uit de nodigen omdat de sint himself op bezoek kwam… hij was erg onwennig ma vond het wel leuk! bah nu pas besef ik dat hij eigenlijk toch alweer groot wordt! volgende week mag hij een voormiddagje gaan om te proberen… nu ma hopen dat hij het leuk vindt! (ik vind dat allesinds al niet!! )

liefs jessica, &

Jessica het is moeilijk om je kind los te laten.
Wij voelden het de eerste keer precies zo, maar na een paar keer ben je eraan gewend!! Straks geniet je van de verhalen die hij vertelt wanneer je hem ophaalt.
Zijn knutselwerkjes en nog veel meer…
Zeker en vast dat hij het leuk gaat vinden…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Daar kan ik nog niet over mee praten.
Maar mij lijkt het ook niet leuk, om je kindje te moeten missen voor een paar uurtjes.

Veel suc-6

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

En toch went het écht!!!
Maar ik snap je heel goed hoor, want ik voelde het precies zo en het heeft bij mij eerlijk gezegd wel even geduurd voordat ik het echt “leuk” vond dat hij naar de peuterspeelzaal ging
Ja, voor hém vond ik het natuurlijk leuk, maar voor mezelf niet hahaha
Maar het went dus. Echt waar.
En je zal zien hoe onwijs leuk hij het vind.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Pfffff ik vond het ook moeilijk nu Evianne naar de peuter speelzaal gaat, maar inderdaad het went echt, mede ook omdat je merkt dat ze ineens met sprongen vooruit gaan en er dus ook aan toe zijn. Het is echt gewoon erg goed voor hun ontwikkeling ook. Succes hoor meid !