Wij vandaag

Het intake gesprek hebben gehad met de kraamzorg
Super gezellig was het
Ik heb nu helemaal zoiets van laat de kleine maar komen
Het is een andere oranisatie dan bij Robin
En ik denk dan ook dat deze laatste keer goed gaat verlopen
Bij Robin was het niet leuk
Maar ik zie nu dus een leuke kraamtijd te gemoet
Daarbij heb ik een super lieve moeder die na de bevalling ook gezellig nog blijft tot Ed vrij krijgt
Die krijgt vrij als de kraamzorg weg gaat
Super gevoel heb ik dus
Is een tijd geleden moet ik zeggen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Wat heerlijk dat je er nu zo’n goed gevoel over hebt!
Leuke kraamzorg is zo mega belangrijk! Het bepaald gewoon best hoe de eerste dagen met je kind enzo verlopen.

Ik krijg zelf trouwens geen intake gesprek meer omdat we dat met Stephan al gehad hebben (en dit dus dezelfde organisatie is)
Waar ik alleen van baal is dat ik nu nog steeds niet weet hoeveel uren in kraamzorg "mag hebben"
Dat bepalen ze tegenwoordig aan de hand van een “puntensysteem” en dat hoor ik over een aantal weken pas
Lekker hoor, vooral voor een tiepje dat graaaaag weet waar ze aan toe is

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ik hoorde nog net bij 1 van de laatsten die nog mocht kiezen voor welke uren met een max van 60. Omdat we haast dezelfde hulp weer eisten en daar ook kans op maakten om die te krijgen, hebben we lekker weer 60 uur genomen en dit beviel ons weer super. Maar 60 uur mag niet meer, ik geloog dat er nu een maximum aan zit van 42 uur of zo. Vind het ronduit belachelijk eigenlijk.
Wel erg lekker dat je het met zo`n goed gevoel nu dan lekker geregeld hebt. Nog effe meis !

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Gewijzigd door - Assie op 03 Sep 2005 23:10:19

wat tof dat je zo positief kan uitkijken naar je kraamtijd!! over kraamverzorgende weet ik eigenlijk nog niet zo veel toch niet voor zelf aan huis te hebben, zelf werk ik wel als bejaardenhelpster en kraamverzorgende; wat moet een kraanverzorgende bij jullie doen? als ik bij mensen kraamhulp heb,moet ik helpen met het huishouden,helpen met de verzorging van de baby,kijken naar de andere kindjes zodat zij alles hebben wat ze nodig hebben,ik vindt het eigenlijk altijd tof om te doen … hier komt kraamzorg wel iets minder voor omdat ze hier meestal in het ziekenhuis bevallen en daar dan ongeveer vijf dagen blijven… meestal hebben we kraamzorg bij mensen met een keizersnede,vrouwen met een postnatale depressie heb ik ook al een paar keer gehad…

liefs jessica, &

Hier is kraamzorg de verzorging van moeder en kind, het normale huishouden en de eventuele verzorging van de andere kinderen uit het gezin. Deze bestaat uit 8 dagen en elke dag die je in het ziekenhuis was, gaat er vanaf behalve als er complicaties zijn of een keizersnede ( dan zou het ook langer dan 8 dagen kunnen zijn ).

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Heeft het er dan niet mee te maken welke organisatie je hebt?
Zou dat onderling niet verschillen? Volgens mij wel toch?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ik krijg 60 uur hulp
Waarvan wel de dagen van het ziekenhuis gaan

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

he fijn gevoel geeft dat dan he
zal een gezellige tijd worden straks als jullie kleintje geboren is

schijnt hier momenteel te zijn dat je blij moet zijn met 4 uur per dag
zal eens aan me nichtje vragen of het nog zo is,die zal binnenkort ook wel zo gesprek krijgen

Bianca,Dylan & Kaitlyn