Wij vandaag vijf jaar getrouwd zijn!

hoi allemaal ff om mee te delen dat we vandaag precies vijf jaar getrouwd zijn. we hebben het wel niet gevierd of zo want is nogal een stessy periode omdat rudi voor ander werk aant kijken is omdat hij heel graag van dat zelfstandig zijn af wil ,maar hij werkt samen met zijne papa en die neemt hem dit niet in dank af (wat ook een beetje te begrijpen is) dus in de plaats van te vieren zit ik hier met ene man die op is van de zenuwen omdat hij gewoon niet weet wat hij moet doen het werk waar hijn kan beginnen daat verdiendt hij veel meer doet hij veel liever en dergelijke ma hij wil langs de andere kant ook zijne papa niet teleurstellen… pff wat een toestanden weer he!

liefs jessica

Toch van harte gefeliciteerd!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

he jessica gefeliciteerd! enne je internet probleem kan ik echt niet oplossen, log je elke keer in en uit? en waar log je in? op www.ikkeben.nl of www.ikkeben.be want het kan allebei
ik ben nu effe op de be versie en kan ook gewoon inloggen en antwoorden etc, er gebuert gewoon bij mij zelf niets vreemds.

groetjes Kim, mama van

en

Goh,. ik snap het lastige van de situatie…
Toch van harte gefeliciteerd met jullie 5-jarig huwelijk!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

jee wat wat een toestand .maar even goed gefeliciteerd met jullie 5 jarige huwelijk

groetjes marielle mama van tanja

Gefeliciteerd !!! En hopelijk lost de rest vanzelf binnenkort weer op. Succes en op naar nog vele gezonde happy jaren !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Oh wat sneu dat jullie het niet lekker relaxed kunnen vieren, toch gefeliciteerd!!

Groetjes Nathalie & Co

nee van relax vieren is echt niks meer gekomen rudi ligt nu werkelijk waar te huilen in bed! hij is juist met zijne papa gaan babbelen over de situatie en hoe hij erover dacht nou is me dat daar ff uit de hand gelopen om het kort te zeggen zijn wij ondankbaar uitschot met toaal geen respect!! hij heeft verwijten gekregen die dus gewoon verschrikkelijk zijn en ook helemaal niet kloppen dat ze teleurgesteld zijn pmdat een van hun zonen bij de zaak vertrekt daar kan ik heel goed inkomen maar ok er zijn wel grenzen… mijn oudste broer heeft hem geholpen aan het werk waar hij nu kon gaan beginnen en die is dus ook uitschot mijn hele familie is niks waard ja noem maar op heb juist over gegeven van het opjagen! rudi is iemand die eigenlijk veel te gek is zeg maar die moet je maar wat vragen en hij doet het nu zeggen ze dus juist het andersomme… moet verschrikkelijk zijn om zo wat te moeten aan horen van je eigen ouders… sorry dat ik jullie hier mee lastig val hoor ma wordt gewoon ff wild!!!

liefs jessica

gefeliciteerd met jullie 5 jarig huwelijk

groetjes ingrid

Hoi Jessica,

Ik kan me voorstellen dat je wild wordt door de valse beschuldigingen die geuit zijn naar je man. Wat vervelend joh!
Heel veel sterkte, ook voor je man…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 11 Aug 2005 23:19:47

gefeliciteerd met je 5 jarige huwlijk

Beter laat dan nooit
Nog van harte gefeliciteerdddddd

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word